странно что еще не было. градостроительная селостроительная стратегия от украинского инди-рарзаботчика. действие происходит в первой половине XVIII века на Слобожанщине. вам предстоин возглавить небольшую слободу, и раскачать ее в экономического гиганта
Острів прагне підняти планку жанру містобудування, додавши нечуваних можливостей та усунувши набридливі обмеження. Гра дозволяє створювати дійсно природне планування міста без прив’язки до клітинок та прямих кутів на тривимірному ландшафті. Проєкт має на меті зробити витвори гравця живими та правдоподібними поселеннями, в яких виникатимуть справжні суспільні проблеми, роблячи пізню гру новим викликом, радше ніж рутиною. Поточна версія гри містить 39 основних будівель, 4 карти, англійську та українську локалізацію, землеробство та тваринництво, моделювання доріг, динамічну зміну пір року, базову торгівлю та інші речі, яких можна очікувати від містобудівної гри.
дорожня карта
Спойлер
кампанія (сюжетний режим)
покращена торгівля: морські та річкові торговельні шляхи, перемовини, знижки, репутація
більше статистики (виробництво, споживання, торгівля тощо)
більше ланцюгів виробництва
освіта, релігія, розваги
кладовища✓
злочинність та правосуддя
більше типів житла
більше типів мостів, бруковані дороги
свині✓, вівці, кури✓, сади, більше типів рослинних культур
більше звуків та музика✓ навіть більше
покращена графіка та оптимізація для більших міст
підтримка Linux (та, можливо, Mac)
погодні ефекти
покращена навігація
коти та собаки
правдоподібніша людська поведінка, анімації
реалістичніше споживання продуктів, потреба в різноманітті✓
якість продуктів, псування
вплив досвіду робітників, обмін досвідом, здібності керівників
приватні підприємці
потреба в ремонті транспортних засобів✓
більше функцій міської ради: радники, укази, керування персоналом
більше карт із різними типами ландшафтів
можливість обирати місце табору✓
кращі моделі дерев
покращений інтерфейс✓
повна довідка та вбудовані підказки
більше налаштувань, вибір гарячих клавіш✓
вибір кольорів будівель, орнаменти
зміна форми будівель, фермерські поля вільної форми✓
підтримка модів (редактор карт, редактор будівель)
Сообщение отредактировал Dark_Wings: 20 октября 2020 - 14:42
5
сила […] міфології заснована на тому, що вона дає про себе знати навіть якщо ми її не визнаємо і чудово розуміємо, що це маячня — Вітольд Ґомбрович
ім'я Шаррум-кен перекладається з аккадської як Легітимний цар, або Справжній володар, з чого ми робимо висновок що був він ніфіга не легітимний — Борис Роженко
support your local metal scene — burn your local church — норвезьке прислів'я
Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.
Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.
Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.
Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.