Medieval 2: Kingdoms
#41
Отправлено 30 марта 2007 - 20:57
#42
Отправлено 30 марта 2007 - 21:02
О!!!
А от куда дровишки (с) то?
#43
Отправлено 30 марта 2007 - 21:06
Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 10:11
#44
Отправлено 30 марта 2007 - 21:17
ООО! Отлично!
Там есть ссылка на видеопревью аддона:
]]>http://downloads.seg...Trailer_Low.wmv]]>
Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 10:00
#45
Отправлено 30 марта 2007 - 21:31
Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 10:00
#46
Отправлено 31 марта 2007 - 17:03
Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 10:01
#47
Отправлено 31 марта 2007 - 18:22
На оф. сайте говорят про осень 2007.
]]>http://www.totalwar..../medieval2/1/4/]]>
LONDON & SAN FRANCISCO (March 30th, 2007) – SEGA® Europe Ltd. and SEGA® of America, Inc. today announced Medieval II: Total War™ Kingdoms, the expansion pack for one of 2006’s biggest PC strategy games, Medieval II: Total Warд. Due for release on PC in Autumn 2007, Kingdoms will offer an unprecedented amount of new content that gives gamers over 75 hours of epic new gameplay.
Medieval II: Total War™ Kingdoms will feature 4 brand new campaigns, including an opportunity to more fully explore The New World that was unlocked toward the end of Medieval II. In the Americas campaign, players will be able to retrace the steps of Hernбn Cortйs in 1519, as he seeks to explore and conquer The New World. Players can earn the support of Spain and explore the mystery and riches of the New World, or take control of the Aztec or Native American factions and call on the Gods and the bravery of vast armies to see off this new threat.
Three other campaigns will offer more detailed ”magnifying glass” campaigns within Great Britain, Northern Europe and the Holy Land, with many more regions than were originally shown in Medieval II. Featuring 13 new playable factions and over 150 new units, Kingdoms will allow players to control thousands of men on a single battlefield and lead them into conflict with new hero characters such as Richard The Lionheart and Saladin, each armed with new, powerful battlefield abilities. In addition, players will use moated forts to garrison vast armies or seize control of key strategic points and explore new technology trees, governed by religion and prestige.
Players can experience a bloody clash between pagans and Christians in the Northern European Teutonic Wars, or take control of one of 5 factions in the Britannia campaign when England faces war on 4 fronts as once conquered lands rise up against them. Kingdoms will also include a new expanded Crusades campaign, where players renew their fight for control of the Holy Lands, with new factions, devastating new units (such as the terrifying Greek Flame Thrower), legendary heroes and powerful holy relics.
"With Medieval II: Total War we offered unrivalled scope of warfare, both on and off the field of battle, as you conquered the known world” commented George Fidler, Studio Director, The Creative Assembly Australia, ”Now with 'Kingdoms' we're looking to offer unrivalled richness and detail with four completely new campaigns, each offering its own unique features, challenges and flavour of Total War.”
Kingdoms will also include six new multiplayer scenarios, and 20 new Custom Battle battle maps. Each of the campaigns is also fully compatible with a brand new Hotseat multiplayer mode, making this an essential addition to any Total War fans’ collection.
Medieval II: Total War™ Kingdoms will be released for PC in autumn 2007. For more information please go to www.totalwar.com or www.sega-europe.com. For assets please visit www.sega-press.com.
Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 10:01
#48
Отправлено 31 марта 2007 - 18:39
#49
Отправлено 03 апреля 2007 - 17:32
Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 10:01
"Цыц! Умирай где стоишь!"
#50
Отправлено 06 апреля 2007 - 16:39
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных
Total War: WARHAMMER
Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.
Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.
Подробней о Total War: WARHAMMER
Total War: Attila
Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.
Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2
Total War: Rome 2
Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.
Подробней о Total War: Rome II