Paradox
©
Fisana

Перейти к содержимому


Фотография

Патч 1.2


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 473

#121 U633

U633

    Кошовий ПушкарЪ

  • Шляхта
  • 9 697 сообщений
  • Награды:
Регистрация: 07.янв.07
Слава: 1 194

Отправлено 05 мая 2007 - 20:31

Ну всё-понеслось ...вот второй мод под 1.2 патч: Lands to Conquer v2.3 (33.26 MB) ]]>http://www.twcenter....p...ile&id=1333]]> :wacko:

Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 00:18

  • 0

#122 Paul

Paul

    Козак

  • Сердюк
  • 871 сообщений
  • Откуда:Санкт-Петербург
  • Прозвище:МенТ
  • Награды:
Регистрация: 14.янв.07
Слава: 93

Отправлено 05 мая 2007 - 22:53

[
Изображение'Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://totalwar.fun/board/style_images/to_u.gif');}" /> Paul
Сюда помести ]]>http://ibox.org.ua]]>

[

С радостью, но "Любой файл размером до 100 Мбайт" там можно разместить, а патч несколько больше.

Я просто никогда не пользовался этим... Если подскажите как - размещу без проблемм :)
  • 0
Духовное выше материального.

Общее выше личного.

Справедливость выше закона.

Будущее выше настоящего и прошлого.

#123 zenturion

zenturion

    Козак

  • CиЧевик
  • 244 сообщений
  • Награды:
Регистрация: 16.ноя.06
Слава: 15

Отправлено 06 мая 2007 - 00:07

Изображение'Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://totalwar.fun/board/style_images/to_u.gif');}" /> BeTePaH

У кого есть оригинал папки descr_strat.txt ?

У меня есть descr_strat.txt от оффициальной русской версии . :D Вот куда я его закинул : ]]>http://ifolder.ru/1913525]]>
Все кому надо могут скачать, только переименовать как положено не забудьте.
  • 0

#124 U633

U633

    Кошовий ПушкарЪ

  • Шляхта
  • 9 697 сообщений
  • Награды:
Регистрация: 07.янв.07
Слава: 1 194

Отправлено 06 мая 2007 - 00:39

Крякозяба-отучалка от диска к патчу 1.2: ]]>http://m0001.gamecop...e...20War v1.2 ]]> :D :D :D Ещё один мод под патч: Great Empires Total War (14.44 MB) ]]>http://www.twcenter....p...ile&id=1337]]>

Сообщение отредактировал Alex_teri: 25 февраля 2011 - 00:19

  • 0

#125 Vlad-mir

Vlad-mir

    Молодик

  • Сирома
  • 4 сообщений
Регистрация: 05.мая.07
Слава: 0

Отправлено 06 мая 2007 - 01:12

Приветствую!Нужен хелп по установке патча 1.2. При инстале выдает ошибку:"Программа установки обнаружила, что версия программы Medieval II: Total War установлена.Для выполнения этого обновления должна быть установлена предыдущая версия приложения".Что с этим делать - какое предыдущее приложение устанавливать?п.с. у меня пиратка+патч 1.1
  • 0

#126 DmDr

DmDr

    Козак

  • CиЧевик
  • 998 сообщений
  • Откуда:Мидгард, Винница
  • Прозвище:Конфедерат
  • Награды:
Регистрация: 15.ноя.06
Слава: 79

Отправлено 06 мая 2007 - 02:04

Ну щас попробую залить на FileShare, никаких гарантий шо получится :)

Изображение'Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://totalwar.fun/board/style_images/to_u.gif');}" /> Paul

С радостью, но "Любой файл размером до 100 Мбайт" там можно разместить, а патч несколько больше.
Я просто никогда не пользовался этим... Если подскажите как - размещу без проблемм

Попробуй на fileshare.in.ua там полтора гига можно ;)
Или сюда ]]>http://upload.com.ua/]]> - но я не знаю чи это УА-ИХ, это киевляне могут сказать, им актуально.

Изображение'Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://totalwar.fun/board/style_images/to_u.gif');}" /> Vlad-mir

"Программа установки обнаружила, что версия программы Medieval II: Total War установлена.
Для выполнения этого обновления должна быть установлена предыдущая версия приложения".

Что с этим делать - какое предыдущее приложение устанавливать?
п.с. у меня пиратка+патч 1.1

Ну если у тебя 1.1 то будет логичным предположить что пред. версия это 1.0 :P
А может патчу не нравится твой краякнутый экзешник...


ЗЫ Ой блин, народ, я токо шо вспомнил какая морока была с патчем 1.1 и пиратками.... Сейчас шо, тоже такое будет? У меня даже Медивала нема чтоб проверить :(
  • 0
Besser Tot als Rot.

#127 Maxim Suvorov

Maxim Suvorov

    Значний Радец

  • Генеральна Cтаршина
  • 9 895 сообщений
  • Откуда:Киев - Бруклин, южный Бруклин...
  • Прозвище:Архистратиг
  • Создатель:Ogniem i Mieczem:TW; XIII век:Русич; M&B:ОиМ; Cossacks3; WatchDogs: Legion
Регистрация: 29.окт.06
Слава: 959

Отправлено 06 мая 2007 - 02:25

А может кто-то всетаки выложит список изменений на почти 613 метровый патч? :blink:
Добавленно - [mergetime]1178403927[/mergetime]
PS: ато вдруг окажеться что его смысла качать нету.
  • 0
Жизнь любит всех, но некоторых в стиле садо-мазо.

За великим рахунком це психопатологія. Жити в Україні і не любити Україну. Зробити з мови політику, за мовною ознакою дискримінувати націю.
© Ліна Костенко, "Записки українського самашедшого"

- Та фашист и бандеровец!
- Да, я знаю, у нас вся синагога такая.

#128 U633

U633

    Кошовий ПушкарЪ

  • Шляхта
  • 9 697 сообщений
  • Награды:
Регистрация: 07.янв.07
Слава: 1 194

Отправлено 06 мая 2007 - 03:32

Maxim Suvorov Лучше скачать какой-бы он ни был,всё равно все новые продукты будут под него. Народ,зря вы с пиратками связываетесь,только лишние проблемы. Неужели жаба душит отдать 500-700 руб за нормальную лицензию? Выйдет аддон опять локти кусать будете.Список изменений на английском,какой-нибудь полиглот может переведёт: Medieval II: TW v1.2 contains the following changes:AIUnits do not clump together when told to complete a 180 degree turn.Janissary Musketeers now fire consistently.Enemy AI army formations in bridge battles now allow their own artillery to fire.Enemy cannons do not fire at unbreakable walls.Grouped archers out of ammo will attack enemy units in melee combat when ordered to do so.AI does not deploy outside of enemy gates.When defending an enemy settlement with multiple exits, taking your army out of the side/back door does not make it easier to defeat the enemy.Improved Siege AI.Cavalry can now charge a spearman army.General's bodyguard unit now marches correctly outside castles.AI now effectively assaults 2nd tier of a Fortress.Sallying AI army now reacts properly to being assaulted from 2 sidesAttacking Siege AI concentrates on taking the settlement rather than chasing down units outside the settlement.Generals are now more effective at chasing down routing units.Enemy AI reacts to being bombarded with Trebuchets while inside a settlement.Siege AI now more difficult to defeat if player places missile units outside the walls.AI controls it units more effectively in a CitadelAI artillery more decisive in its positioningRemaining AI army now advances to use siege equipmentAI Cavalry can now flank a Spear WallAI now responds to missiles when sieging settlementsAI now crosses bridges to attackAI responds more quickly to gates that have been opened by Spies (while sieging).Units do not break formation when chasing routersEnemy AI effectively attacks when player's units in a settlement squareEnemy AI now utilises spare ramsImproved enemy AI response to stakesShortened Siege attack timersEnemy AI will no-longer send out General's bodyguard on a suicide mission while defendingDiplomacyImproved responses to monetary offersBribery attempts do not always fail after an unsuccessful first attemptDiplomatic 'Just Rejected' response no-longer to 'Not Interested' response to counter-offer, no matter how generousAztecs now appear in the correct year (for diplomacy actions)Generals in a Crusade do not get inquisitionImproved diplomacy mechanic - AI Factions now stick with alliances and/or attack 'more intelligently'CrashSoft-locks in MP Lobby no-longer occurHost random hangs fixedResolved issue with client CTD when host ends game that client is joiningAuto-resolve Siege battle hangs fixedSiege tower catching fire no-longer causes random hangsRandom hangs after loading Campaign save gamePathfindingBattering Rams no-longer stuck in gatesShip movement area fixedRam crew no-longer stuck between ramsNorthern European Castle terrain fixed to allow docking of towersImproved use of laddersSouthern European Fortress wall fixed to allow docking of towersImproved the way units use Way-pointsSiege of Setenil slow-down tweakedUnits no-longer become stuck on canyon walls on 'Canyon' mapUnits do not ascend/descend invisible laddersUnits do not get stuck on Siege towersCavalry pathfinding improved when sallying out from a FortressBridge battle pathfinding improved (units do not constantly reform)Citadel and Fortress paths fixed so that units can avoid assaulting inner wallsBreach pathfinding tweakedCombatEnemy spearmen do not charge with raised spears2H axemen attack tweaked, inc. Attacking CavalryDefending units can no-longer enter a siege tower as soon as it docks with the wallsMechanicsMouse Cursor position now updates when scrolling with the arrow keys.Assassination exploit fixed.Mission "Reinforce Region" now functions correctlyAttacking an enemy army from inside a sieged settlement no-longer causes the enemy to lose all built siege equipmentFixed two family members (brothers) with the exact same nameRudder event now triggers at the correct timeWhen an enemy sallies and is defeated you no-longer have to wait for the timer to run out in-order to win.Assassin mechanics tweakedMercenary recruitment tweakedDiplomatic Information scroll updates correctly.Online replays now matchSlowdown fixed on Desert SanctuaryMetallic Resource now support MinesCavalry charges do not fail when charging skirmishing/moving units or if a knight is out of positionUnits can now withdraw on the Eifel Mountains Battle MapConstruction queue exploits fixedThe carroccio standard can now fit through the gate on a sally out battle.Southern European > Fortress: routing Enemy AI now leaving the mapPrinting press event triggers at the correct timeLadder docking/undocking tweakedFaction standings tweakedPriests no-longer convert to heretics if traveling on a fleetUpper limit added on how long units stay in loose formation for.Traits/VnV triggers tweakedCameraCamera height does not drop under bridge in River Po Custom Battle map.Camera does not drop below water's surface in Palm Beach, Andalusia and Italian Wars map/scenarios.Camera does not show the underneath of a bridge when General is killed on the bridgeControlsDrag Deploy functionality tweakedRTS camera functionality tweakedGraphicsPrincess character now greyed out upon death on Family treeVenice battlemap ambient building placement tweakedFixed issue with trees disappearing when panning cameraAdded paths to doorways in Southern European Large CityAdded paths to doorways in Southern European CityFixed minor lighting issue in Southern European CityFixed misaligned platforms in Southern European Large TownTweaked Crusade Army bannerFixed texture gaps and unwelded verts on Middle Eastern Huge City buildings.Fixed incorrect Tower Path in Mesoamerican CityFixed path through wall in Mesoamerican City WallFixed floating buildings above the battle map in Aztec Gold ScenarioFixed floating spikes in Mountain Redoubt scenarioAdded correct image for Paladin ancillaryFixed grey reinforcement area that states that 'This army cannot fight in night battles' even though the current battle is not a night battle.Added correct image for Aztec Rebel - Native ArcherAdded correct image for Aztec SpearmenFixed floating torches in SE Citadel courtyardGarrison quarters no-longer change to Town Guard when in Construction queueArmoury building image in construction queue no-longer changes to an armouryFixed issue with Trebuchets sometimes disappearing when zooming in closeFixed maps have the winter option but don't have winter texture on the battle mapNight attack selection tick and reinforcements do not disappear if user selects night attack option and then views enemy army details.Fixed officers not animating while ridingRemoved trees in the water in The Battle of Otumba.DeploymentUnits can no-longer be deployed on inaccessible sections of wallFixed deployment issues with Southern European Wooden Castle on either side of the main gate.Units no-longer deployable in buildings in Mesoamerican CityCollisionBallista collision improvedSouthern European Citadel gate collision improvedMiddle Eastern Gatehouse collision improvedIssues with units getting pushed into areas that can't be deployed into.______________________________________________________________________Battle EditorThis tool is unsupported by either Creative Assembly or Sega, it isprovided as is and there are no guarantees that it is free from bugs.You can run the Battle Editor in two ways:1. Run Medieval2.exe with the commandline switch:medieval2.exe --features.editor2. In the config file add the following option:[features]editor = true______________________________________________________________________Cinematic EditorThis tool is unsupported by either Creative Assembly or Sega, it isprovided as is and there are no guarantees that it is free from bugs.NOTE: When viewing movies created in Cinematic editor in pro applications.e.g. Premiere, the Alpha channel will always be set at 0. As a result youmust ignore the Alpha channel setting in the application. Unedited moviesplayback normally in standard Media Player apps such WMP or VLC.To run the Cinematic Editor you must create a new config file with anyfilename (e.g. CineEd.cfg) and launch medieval2.exe with the followingcommand line switch:Medieval2.exe @CineEd.cfgThe Config file must contain the following:[video]windowed = truemovies = falsetga_width = 800 #tga capture size[capture_tga]fps = 20[misc]tga_front_buffer_capture = true[audio]disabled = true[cine]show = truewidth = 800height = 600[replay]play = truefile = replays/replay.rpycamera = cameras/cam1.cam #default camera to load#The file will also need to contain one or both of these options:[cine]capture = true #captures the movie as .tga files using the default camera (required)avi = true #use this if you want an AVI instead of .tga files______________________________________________________________________UIMission scroll hotkey addedFinancial Details hotkey functionality and tooltip addedReveal/Advance advice hotkey functionality addedBattle Tutorial Dismiss advice functionality addedMagnifying glass added to Disaster Strikes scrollPrincess appears correctly on family treeChat Window errors fixedFamily Tragedy scroll triggered correctlyConsole text appearance tweakedNow possible to launch game from autorun launcherFine Grain time control added (accessible by holding Shift and clicking + and - on battle UI)Save/LoadLoading saved game of the same turn no-longer allows user to keep both allies when they declare warRussian and Czech autosave fixedAudioMovement_Embark speech now triggered correctlyAllies breaking through gates of citadel now triggers correct speechBattle ending in draw when timer runs out now triggers correct speechCampaign Map interface sounds addedEnd Turn sound now fades out nicelyWin/Lose music is now representative of the FactionEnemy King killed speech now triggeredEnemy Reinforcements arrive speech now triggered correctlyPlayer Army Tired Battle Event Speech is now triggered.Player Army Half Gone Battle Event Speech is now triggered.Enemy Army Half Gone Battle Event Speech is now triggered.Player Under Attack Idle Battle Event Speech is now triggered.Player Winning Combat Battle Event Speech now triggered correctly.Player Losing Combat Battle Event Speech now triggered correctly.Leaves Fleet speech now triggered correctly.Player Tide Of Battle Up Battle Event Speech now triggered correctly.Player Tide Of Battle Down Battle Event Speech now triggered correctly.Muslim Enemy General Killed Battle Event Speech now triggered correctly.Christian Enemy General Killed Battle Event Speech now triggered correctly.Allied General Captured Battle Event Speech now triggered correctly.The "spy infiltrated our settlement" audio/speech is now played when "Start battle" is pressed during cutsceneCorrect region music plays when loading a saved campaign game.Added sound trigger for planting archer stakes in ground.Clicked-on characters on the Campaign Map no-longer stack their audio response if clicked multiple times.In the Historical battles, Battle of Otumba and the Battle of Hastings the music speeds up when you attackOther minor audio tweaks also carried out.TextMinor grammar/spelling errors fixedMedieval II: TW Update 2 also contains fixes that were included in Update 1:Battle AI, Siege AI and Campaign AI are no-longer passiveClose-range AI attacks are more consistentCavalry Charge and Cavalry power are more consistentMerchant trade values no-longer drop after load / saveElephant Artillery does not cause problems in Campaign BattleReduced Inquisitor powerMorale effects tweakedAutoresolveIncreased effectiveness of naval invasionsMP lobby crashes removedMP in-game soft-locks removedAdded support for international MPMinor issues with deployment lines / zones have been solvedTweaks made to Diplomacy mechanicSieged Settlements no-longer showing as sieged even if besieging army has been defeatedGunpowder units do not get stuck re-formingSiege equipment does not disappear while zoomingRemoved Assassin exploitTweaks made to unit pathfinding in settlements*Command line switch added to remove 'reinforcements delayed' messageNo-longer possible to open gates with siege towers or embed them in wallsMinor UI changesAdded missing Audio triggersControls and Camera tweaksAdded ModTool - Unpacker*To remove the Reinforcements Delayed message use the following command line switch:medieval2.exe --game.unlimited_men_on_battlefield true Medieval2 v1.1 contains the following changes:Major Fixes========- Fix crash in Deathtrack MP map with empty Team 3 slot- Fixed Battle AI - armies not engaging enemies at close range.- Fixed CTD when client attempts to join game that the host is ending.- Fixed instances when A.I is passive on the campaign map and lets the user win on a campaign battle when stuck in-front of open gates.- Fixed loop between the windows for 'Possible Connection Problems' and 'Really Quit?'- Fixed AI: Calvary not charging a spearmen army in a Custom Battle.- Fixed cavalry not attacking - instances when AI sieges a town with infantry and Calvary, if the infantry die and rout and the player still holds the city, the cavalry do not attack nor rout.- Fixed passive Siege Attack AI- Fixed Timurids crash (related to elephant artillery not having enough riders, CTD when trying to shoot)- Fixed Siege Attack AI trying to attack the back of settlements.- Fixed Passive attack AI- Fixed Cavalry charge consistency and power. (Still raise and lower lances occasionally)Added ModTool Unpacker- Fixed Crash - Auto resolving a siege battle on Gaza and repeatedly Right - Clicking the settlement- Fixed Merchant Resource value dropping after load/save- Fixed CTD caused by Turks AI- Fixed Cavalry not flanking spear walls- Fixed AI not crossing river to attack (River Jordan)- Reduced the effect of morale - enemy AI does not rout so easily- Reduced the power of inquisitors- Fixed 'move to point' crash- MP Multinational support- Fixed Cavalry sallying out and not attacking (bunching at corner of settlement)Medium Level Fixes=============- Fix construction crash when converting settlements when buildings relating to initial settlement existed in construction queue.- Fixed Settlement still showing as under siege even though sieging army had been defeated.- Fixed repeating missions- Fixed indecisive infantry / broken formation (when ordered to a location they would head in the wrong direction first)- Fixed being able to open gates with siege towers or embed them in walls- Fixed victory video not always appearing- Diplomacy - AI no longer counters an open proposition with a gift.- Fixed deployment lines being rendered incorrectly around ambient buildings- Fixed Enemy units remain stationary with flags flashing when ladders are thrown off a destroyed wall in a siege.- Fixed the carroccio standard not fitting through gates- Fixed gunpowder units being stuck reforming- Fixed trebuchets disappearing and reappearing when zooming- Tweaked morale system- Partially fixed units moving through settlement buildings.- Units now check if destination is in a building or not.- Enabled command-line switch to allow unlimited soldiers (removes message)- Fixed MP player-names being lost on battle results screen if they quit the battle early- Fixed the ability for a user to 'buff' their assassin experience by continually assassinating different captainsOther Fixes========- Fix difficulty level in MP (Affects Morale). Previously defaulting to Normal.- Fix lobby tooltip that showed incorrect unit sizes.- Fix Florins display during diplomacy- Fix Money field looping into negative/positive value when removing / adding money- Fix overlapping and incorrectly sized deployment zones- Fixed cut-off graphics in civil disorder message- Fixed unclear 'Start Diplomacy' button functionality- Fixed MP Admit Defeat button functionality- Fixed missions showing as expired even though they have been completed- Fixed mouse-overs showing incorrect diplomatic information- Fixed minor FE Historical Battle error (shield remaining highlighted)- Fixed MP team chat - colours now match recipient and sender.- Fixed minor audio issue - Audio: Campaign Map when an English Spy is ordered to join an English army he triggers two "Joins_Army" speeches.- Fixed minor audio issue - Campaign Map when an English Merchant is ordered to disembark a boat, two "Movement_Disembark" speeches are triggered.- Fixed Mine income- Fixed MP ignore/ban toggle permanently banning player from chat- Fixed - Making an offer gives a blank scroll on the Diplomacy Scroll, but removing the offer gives the player help text- Fixed Mouse Cursor not updating when over certain parts of the UI.- Fixed miscalculation of some naval unit movement points.- Fixed units not leaving an army when ordered to abandon it.- Fixed 'Possible Connection Problems' message not appearing if user alt-tabs- Fixed On campaign map, castles appear under 'town' or 'city' title on UI- Fixed Reinforcements box remains greyed when the user deselects 'Attempt a night battle'- Fixed double speed on units that should only go at one speed.- Fixed Stakes not appearing correctly in weather conditions- Fixed non-functional help button on ransom scrolls- Fixed intro movies playing at x3 speed in Historical battles- Fixed transfer army functionality - When transferring men the transfer resets after viewing the description- Fixed Gunpowder units running forward when given targets.- Fixed clumping units when they are told to do a 180 degree turn- Fixed stuck Camera issues- Fixed Fleeing units rallying at breached walls or gates of settlements they are attacking when they should not

Сообщение отредактировал U633: 06 мая 2007 - 03:39

  • 0

#129 Золд Горыныч

Золд Горыныч

    СиЧевой Дiд

  • Шляхта
  • 16 139 сообщений
  • Откуда:ВКО, РК
  • Прозвище:Контра
  • Награды:
  • Создатель:Ogniem i Mieczem:TW Ogniem i Mieczem 2: TW
Регистрация: 20.апр.06
Слава: 607

Отправлено 06 мая 2007 - 09:17

Изображение'Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://totalwar.fun/board/style_images/to_u.gif');}" /> Paul
А, запамятовал, тогда да вот сюда бы:

Попробуй на fileshare.in.ua там полтора гига можно -728-th.gif
Или сюда ]]>http://upload.com.ua/]]> -

Изображение'Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://totalwar.fun/board/style_images/to_u.gif');}" /> Vlad-mir
Добро пожаловать в СiЧъ! :hi:

"Программа установки обнаружила, что версия программы Medieval II: Total War установлена.
Для выполнения этого обновления должна быть установлена предыдущая версия приложения".

У тебя какая пиратка? Они бывают разные всякие немецкие, английские и даже русские... вот и патч надо соответсвенный было качать, если у меня например пиратка немецкая, то я качаю немецкий патч...-_-

Добавленно - [mergetime]1178428665[/mergetime]

А если версии несовпадают, надо в реестре строки будет менять... но сначала скажи что за патч ты скачал ещё. ;)
  • 0
Каждый волен выбирать свою сторону.

#130 Vlad-mir

Vlad-mir

    Молодик

  • Сирома
  • 4 сообщений
Регистрация: 05.мая.07
Слава: 0

Отправлено 06 мая 2007 - 10:16

to Золд Горыныч

У тебя какая пиратка? Они бывают разные всякие немецкие, английские и даже русские... вот и патч надо соответсвенный было качать, если у меня например пиратка немецкая, то я качаю немецкий патч...

У меня русская пиратка (взял ее потому что лицензионных уже не было, а играть оч. хотелось) и патч 1.2 я скачал, соответственно, русский MIITW_UPDATE2_Russian_RC_Final.zip :)


to DmDr

т.е. надо попробовать патч 1.2. на ванилу?
ща проверю.

нет, не устанавливается, та же ошибка...

кстати, я попробовал установить на пиратку патч 1.1 "m2tw_patch_1.1_rus.rar" (распаковал ручками и setup) - вышла аналогичная ошибка.
А когда запустил патч 1.1 "MIITW_P_Update1_RU" с автоинсталлом в папку D:\Games\Medieval II Total War, то все пошло.
Может мне патч 1.2 с автоинсталлом ждать... Хотя проще лицензию взять, чем ждать :D

Сообщение отредактировал Vlad-mir: 06 мая 2007 - 11:31

  • 0




Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных

Total War: WARHAMMER

Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.

Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.

Подробней о Total War: WARHAMMER

Total War: Attila

Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.

Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2

Total War: Rome 2

Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.

Подробней о Total War: Rome II