Техсервис HTW
#411
Отправлено 26 апреля 2011 - 15:45
#412
Отправлено 26 апреля 2011 - 16:08
Людина 18 сторіччя не тільки б, як Ви кажете, моєї, вона і Вашої проблеми не зрозуміла б. Ну для чого називати? Або на честь кого (чого)? Ці ж назви зовсім ще(на дворі 18 ст.) невідомі?Далі. "У кожнім жарті трішки жарту, ну а решта - правда". Ніколи не чули? Щодо моєї оцінки Мазепи то Москва тут нідочого. Не рахую його ані героєм, ані зрадником. Типовий тогочасний політик і непоганий господарник, який з часом загубив почуття реальності і незчувся, як простий народ перестав його підтримувати. Але це вже офтоп. Ще раз говорю, що на мою думку назви фортець треба брати з тих, що реально існували в ті часи.Те що ви чуєте виклик, це ваша суто СУЧАСНА спеціфіка. Люди 18-го ст. цієї вашої проблеми не зрозуміли б. Уявляете, якщоб з'явилася в майбутньому якась відома людина з призвищем, наприклад, Залога. У людей майбутнього слово-залога ,асоціювалося б саме з ним.І що ,через це не вільно було б в грі назвати форт Залогою?Ну а ваша проблема з фортом Мазепа- це вже взагалі.Українофобією пахтить( жартую). Якраз на його честь могли назвати і якщо б він і не виступав проти москви і виступав. Суто історично це так. І за його життя, і його спадкоємці.
Будем жить!
#413
Отправлено 26 апреля 2011 - 17:00
#414
Отправлено 26 апреля 2011 - 17:34
Друже, взагалі-то важко уявити по кільком реченням, що в силі людина зробити, що ні. Уникайте оцінок інших, і своєї не побачите. Ну а на рахунок політкоректності, та й всього іншого я скажу, "що занадто - то дурне". З обох боків. І історія не та наука, що потребує політкорекності, бо підправлена історія то вже не історія, а художній твір. Але ще раз скажу, це офтоп. А свою думку по темі я вже сказав.Мамає, ага, для фортів, що тоді реально не існували. Бачу, що абстрагуватися від сучасності ви якраз не в силі. Питання не в тому як зараз оцінювати Мазепу. Головне , що тоді , з дуже високою вирогідністю могли назвати його ім'ям форт, що до виступу проти москви , що після. Взагалі в грі він запрограмрваний правитель. А імена на честь правителів якраз дуже вирогідні. Це суто історична логіка. А ви намагаєтеся апелювати до сучасності- як ми оцінюємо.Щодо відомості- ці слова тоді були. Не широко відомі, але були. За вашою логікою, і назви фортеці- Кам'яний Затон не могло бути, бо ця назва не була загальновідомою до їй заснування.У мене якраз проблем ніяких.Ці назви спали на думку легко і невимушено. Така фанатична політкоректність -боязкість, якраз, суто історично, суперечить менталітету тих людей про яких мод.Ось це дійсно проблема.Через таку фанатичну політкоректність зараз в Швецій заборонили на армійських гербах зображати левів зі статевим членом- мовляв це дискрімінує жінок. Теж побачили тільки нерозумний виклик.
Сообщение отредактировал Мамай: 26 апреля 2011 - 17:35
Будем жить!
#415
Отправлено 26 апреля 2011 - 20:16
Сообщение отредактировал Киянин: 26 апреля 2011 - 20:49
#416
Отправлено 26 апреля 2011 - 21:04
#417
Отправлено 26 апреля 2011 - 21:13
#418
Отправлено 26 апреля 2011 - 21:16
Чого ж тоді писати було?Мамає, моя думка, як і будь якої людини суб'єктивна. А сам привід не вартий цих писань на пару сторінок. Я все сказав.
Будем жить!
#419
Отправлено 26 апреля 2011 - 21:19
Хто не з нами, тому ще не довго лишилось!
Blut und Ehre
#420
Отправлено 26 апреля 2011 - 21:50
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных
Total War: WARHAMMER
Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.
Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.
Подробней о Total War: WARHAMMER
Total War: Attila
Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.
Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2
Total War: Rome 2
Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.
Подробней о Total War: Rome II