ХІІІ Century
#41
Отправлено 04 февраля 2007 - 16:25
Ну... коли конниця мечеться невідомо як... тіпа повинна бути в постійному русі, .... але ж не пролітати крізь отяд інших вершників навскріь, при цьому не зупиняючись на атаку противників... то нереально...
Forrest Gump: My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
#42
Отправлено 04 февраля 2007 - 16:35
Ясно, власне там діє правило, якшо вершники чи будь-хто не наніс ворогу яких-небудь пошкоджень то вони просто розминаються і там задіяне це правило проскакування, мені то давно Микола пояснював. Нині ше перепитаю про то, бо все це є стара версія гри.
Спитав у Миколи шо і до чого. тАК тут ше не було сказано але на кадрах є бій піхоти де вона б"ється якось сповільнено ніби у киселі, рухи такі повільні і не реальні, так от як я вже казав то стара версія гри, знімали там також у слоумошені дехто щоби побачити анімацію бою, такого у грі сповільненого руху ви не побачите, а навпаки побачите дуже агресивну поведінку юнайтів і це стосується не тільки інфантеріїНу... коли конниця мечеться невідомо як... тіпа повинна бути в постійному русі, .... але ж не пролітати крізь отяд інших вершників навскріь, при цьому не зупиняючись на атаку противників... то нереально...
Тепер щодо фантомного проскакування юнайтів крізь один одного, спершу хочу зауважити шо таке є і у М2ТВ, а також у гарячо любимої багатьма геймерами Mount&Blade, просто там камера не поміщена у верх і то не всі помічають. Тепер щодо правил такого проходження, був варіант або робити кінноту як у серіях ТВ(швидкий піхотинець) або зробити її приблизивши до реалій бою того часу. Фантомне проходження зроблено як компроміс, воно називається змішуванням. У змішуванні враховуються швидкість, вага, кут атаки, скіли володіння зброєю і наявна зара у воїна зброя у руці, броня, і от коли йде чардж(сшибка) все це враховується і якшо вершники по розрахункам не зачепили один одного не втратили швидкість то це анімаційно відображено як фантомне проходження, але якшо вони таки зачепили один одного, втратилась швидкість то буде тоді стоп, кінь тоді стане на диби і загарцює, або якшо хтось під час цього зіткненння вб"є свого опонента то той колобочком впаде а йдучий за ним його соратник перескочить через нього аби не втратити швидкість. Я спитав чи можна було реалізувати анімацію проскакування вершників один біля одного якось інакше. Ось шо сказав Микола- нажаль я ше не бачив такого як насправді, до речі такий підхід як у нас є і у Mount&Blade і я був радий шо є такі люди які вирішили цю справу так як і ми, там також кінь теж проходить крізь коня під певним кутом якшо це не було лоб в лоб або ж співпадіння кута входження в тил або в лоба чи у фланги в центр.
Знову питаю а все ж таки які ресурси треба було б щоб зробити як у життю ? Відповідь Миколи- а справа не в ресурсах, ти не просимулюєш тіло коня і вершника який мясом і ударом коня є ковзанням і пропускає більш швидку і важку тушу яка його відштовхнула. Це можна було вирішити ковзанням, але анімацій навіть важко уявити скільки треба було б, щоб це ковзання замаскувати так щоби воно було природнім. Може і є напевно вирішення цього діла більш грамонійні, але ми поки шо не найшли їх.
Що ж чекатимемо нових проектів від хлопців, там дасть Бог вони найдуть нові вирішення ігрової механіки анімації, не забуваємо це лише перший проект студії.
PS Найближчим часом на офіційному сайті компанії мають появитись відео ролики з гри з коментами Миколи, можливо ше будуть коменти головного геймдизайнера Олександра Мелкулова, я попросив шоб там було ше раз пояснено саме ці змішування(фантомні проходи) і чого саме так було зроблено
#43
Отправлено 06 февраля 2007 - 17:20
Ну що ж, думаю, треба самому побавитись, а тоді шось можна конкретніше про це сказати. Все одно, поки не пограю, не заспокоюсь
Гострих шабель добувайте.
А за віру хоч умріте:
Нехай вічна буде слава,
що през шаблю маєм право!"
...............Іван МАЗЕПА
#44
Отправлено 06 февраля 2007 - 18:19
Ну само собою краще раз то самому побавитись, а ніж сто разів то почути
#45
Отправлено 10 февраля 2007 - 13:49
#46
Отправлено 10 февраля 2007 - 14:20
Армия клонов, хм вы невнимательно смотрели, там нет абсолютно одинаковых юнитов]]>http://unicorn-games...5-0315.rus0.jpg]]> разве тут клоны]]>http://unicorn-games...5-0315.rus5.jpg]]> или тут]]>http://unicorn-games...125-0218.45.jpg]]> тут тоже клоныБлеск металла есть, просто тут он не показан, блестят щиты и на солнце и при луне.В начале темы обещалось визуальное разнообразие а на скринах армии клонов.
Есть такие игры варгеймы называются. Ну и я говорил что глобальная карта будет сделана в этом году.А без стратегицеской карты я вообще не понимаю зачем она нужна.
Не согласен с вами, но думаю тут просто дело вкусаПо скринам напоминает что то из серии игр для ребетишек, которым абы что гонять лиж бы были рыцари.
#47
Отправлено 10 февраля 2007 - 14:58
Ну думаю конкретно что-то говорить не поиграя лично не имеет смысла.
'Click here to open new window';}" onmouseover="if(this.resized) this.style.cursor='hand';" onclick="if(this.resized) {window.open('http://totalwar.fun/board/style_images/to_u.gif');}" /> MARIAN
Як це буде реалізовано: аддон, нова гра чи патч?Ну и я говорил что глобальная карта будет сделана в этом году.
І ще питання: чи можна буде робити якісь моди на цю гру?
Гострих шабель добувайте.
А за віру хоч умріте:
Нехай вічна буде слава,
що през шаблю маєм право!"
...............Іван МАЗЕПА
#48
Отправлено 10 февраля 2007 - 15:07
Взагалі буде як аддон, хоча це теж не зовсім певне визначення, бо добавлять не тільки глобальну мапу, але ше деякі примочки і у тактичний режим, є ше деякі ідеї, але поки не можу їх озвучити, бо то ше не певно.
Щодо тактичного режиму, то вже казав, що у грі ніц не сховано і ніц не запаковано, можна буде міняти все шо завгодно, буде даний Редактор. Формати файлів моделей і анімації свої, всі експортери будуть викладені на сайті без затримок, якщо буде цікавість до того. Редактор все інше вам дозволить виправляти і створювати на ваш розсуд.І ще питання: чи можна буде робити якісь моди на цю гру?
#49
Отправлено 10 февраля 2007 - 15:12
Вот ответ тебеБуквально от каждого скрина отдаёт неестественностью и искуственностью, юниты напоминают пластиковых солдатиков (клонов) В начале темы обещалось визуальное разнообразие а на скринах армии клонов.
Но самое главное видон не понравился совсем, металл не имеет того естественного блеска и похож на пластик.
Формати файлів моделей і анімації свої, всі експортери будуть викладені на сайті без затримок, якщо буде цікавість до того. Редактор все інше вам дозволить виправляти і створювати на ваш розсуд.
Гострих шабель добувайте.
А за віру хоч умріте:
Нехай вічна буде слава,
що през шаблю маєм право!"
...............Іван МАЗЕПА
#50
Отправлено 11 февраля 2007 - 13:55
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных
Total War: WARHAMMER
Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.
Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.
Подробней о Total War: WARHAMMER
Total War: Attila
Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.
Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2
Total War: Rome 2
Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.
Подробней о Total War: Rome II