Я взагалі давно казав прибрати ванільних козаків і стрільців і взяти з дартмоду стрільців , у них по-перше тестура якраз тієї доби а не новорічна ялинка, як у ванільних і є мушкет.Но самое главное нужно изменить баланс арте, и сделать первес на ее стоимости, увеличить тчность дальност и разрушительность и опднять до небес стоиомость найма и возможно даже ограничить в количестве.Справді.Росії піхотна лінійка треба щоб починалася зі стрільців з мушкетами.А тих їхніх козаків ванільних взагалі прибрати.
Сообщение отредактировал net_boy: 31 марта 2012 - 12:41
Всякий воин должен понимать свой маневр.
Суворов А.В.
Every soldier must understand his maneuver.
Suvorov A.V.
Идеи и предложения
#231
Отправлено 31 марта 2012 - 09:23
#232
Отправлено 01 апреля 2012 - 03:48
#233
Отправлено 01 апреля 2012 - 23:32
#234
Отправлено 02 апреля 2012 - 16:28
Великого то й Великого - додати титул не проблема але прописати для КМ 1м саме ІС неможливоВсе ж пропоную при конституційній монархії (до речі підкажі чи можна змінювати в залежності від "конституційної" і "абсолютної" титули?) ввести посаду не Короля а Великого КнязяІ якщо моя пропозиція буде затверджена чи можу я прохати на посаду першого Великого Князя - Івана Скоропадського
Каре может быть, подумаюЯ понятия не имею чего там есть в ДМ, возможно выставлю свои значения, но это второстепенноОчень не хватает каре у гренадеров , помнитса мне что вы добавляли каре в более ранних версиях но чото убрали.И еще хотелось бы что бы по возможности перенесли баланс артиллерии с дартмода в гетьманат, а то от арты толку получаетса вообще нету,а в дартмоде как раз баланс арты по-моему отличный.
ну допустим я их добавлю, но ведь это юниты раннего периода и вскоре станут недоступны к найму - оно того стоит?Всем ПРИВЕТ ! Мобыть мастера сделают СТРЕЛЬЦОВ с МУШКЕТАМИ, а то шибко их не хватает !СПАСИБО .
О_о разве в ДМ стрельцы не от SKTG? Предоставьте скринЯ взагалі давно казав прибрати ванільних козаків і стрільців і взяти з дартмоду стрільців , у них по-перше тестура якраз тієї доби а не новорічна ялинка, як у ванільних і є мушкет.Но самое главное нужно изменить баланс арте, и сделать первес на ее стоимости, увеличить тчность дальност и разрушительность и опднять до небес стоиомость найма и возможно даже ограничить в количестве.
Та без проблем, якщо знайдете паралельного автора звісно ) Бо в мене часу на дві версії одного й того ж моду немаєПанцерних можу й повернути, хоч як на мене то се буде знущанням над поляками і панцернами зокрема )Маю велике прохання, створити паралельну версію Гетьманату,якаб відрізняласяб лише тим,що всі синьо-жовті юніти з лінійки РП були поставлені Україні. Тобто,уланів України і РП поміняти місцями. Модель Легкї хоругви поставити компанійцям(можна булоб при цьому їм тоді прибрати пера,але не обов'язково).Тоді саму Легку хоругву перефарбувати у червоне з білим.Але якщо нема бажання ,тоді просто поставити їй модель компанійців (тобто просто поміняти моделі). Повернути Лановій піхоті модель у магерках. А модель спішених легких кіннотників(синьо-жовтих) поставити Україні гренадерами у республіканську і монархічну лінійки.Ну і за монархії прапор(для всіх випадків,і на стратегічній мапі і на тактичній) зробити синьо-жовтий з накладеним гербом Мазепи.Дуже прошу.Така "просьба трудящихся",а саме моя.Гадаю,що і інши теж зацікавилисяб. Щоб це була паралельна версія (Гетьманат-А 2.8),якаб так само в іншому була ідентична основній версії і розвивалася зі всіма оновленнями.І панцерних варто повернути в лінійку РП,а коли з'явится їх краща модель,тоді і замінити.
Сообщение отредактировал Северин: 02 апреля 2012 - 17:20
#235
Отправлено 02 апреля 2012 - 17:03
скрин предоставить не могу так как снес давно дмук сильно грузил игру и установку стер, кому не сложно у кого есть дмук, сделайте скрин стрельцов там их 2 вида ванильные и еще одни , в легкой кольчужке(серовато-серебристого цвета) и через плечо ремешок с порохом и патронами, у них есть мушкет, второе оружие у них бердыш.О_о разве в ДМ стрельцы не от SKTG? Предоставьте скрин
Всякий воин должен понимать свой маневр.
Суворов А.В.
Every soldier must understand his maneuver.
Suvorov A.V.
#236
Отправлено 02 апреля 2012 - 20:15
Просто у мене перший король завжди Василь І в спадкоємець Варвара. От я і думав, що це реально.Великого то й Великого - додати титул не проблема але прописати для КМ 1м саме ІС неможливо
#237
Отправлено 02 апреля 2012 - 21:31
Я мав на увазі що цей Василь І буде королем і при абсолютній монархії теж, і чому саме ІС? Нех краще тоді вже буде Павло Полуботок чи Данило АпостолПросто у мене перший король завжди Василь І в спадкоємець Варвара. От я і думав, що це реально.
Сообщение отредактировал Северин: 02 апреля 2012 - 21:33
#238
Отправлено 02 апреля 2012 - 22:45
У мене є певна симпатія до роду Скоропадських тому це просто суб'єктивізм
А Велике Князівство прошу заради того, щоб у монарха ім'я було у вигляді (якщо це можливо) <Ім'я> <"порядковий" номер> <Прізвище>.
Та й як я казав, концепція ВК ближча Україні ніж Королівства.
Решетилівські Статті.
Передумови підписання статей
Гетьман Скоропадський, якого було призначено Петром I після переходу ]]>Івана Мазепи]]> на бік ]]>Карла XII]]>, ]]>17 липня]]> ]]>1709]]> року, незадовго після ]]>Полтавської битви]]>, надіслав московському царю так звані «Просітєльні статті», які мали регулювати відносини між царатом та Гетьманщиною. Цим документом гетьман прохав царя зберегти права та вольності ]]>Гетьманщини]]>, які передбачалися виданим від ]]>1 лютого]]> ]]>1708]]> маніфестом.
Крім того гетьман також висунув царю нові прохання, що мали вирішити нові та наболілі проблеми в російсько-українських:
[*]Українське військо мало підпорядковуватися козацькому керівництву під час походів;
[*]Артилерія, яку московити вивезли з ]]>Батурина]]>, мала бути повернута у власність українського козацького війська;
[*]Українське населення не мало нести на собі важкий тягар простою російської армії тощо.
[/list] Такий характер «Просітєльних статтей» говорить про виражене прагнення гетьмана ]]>Скоропадського]]> зберегти та примножити свободу Гетьманщини від Московії.
Рішення Петра І
Зважаючи на тогочасний стан справ у Росії (тривала кровопролитна ]]>Північна війна]]> зі Шведами та існувала постійна загроза турецького вторгнення) і ще свіжих спогадів від переходу Мазепи на бік Швеції, ]]>Петро I]]> не міг піти на нові поступки перед ]]>Гетьманщиною]]>. Не останню роль у рішенні царя також зіграла його осибиста неприязнь та недовіра до Івана Скоропадського, який в минулому був досить близько наближеним до Мазепи. Таким чином, хоч цар і погодився на підписання угоди з гетьманом, договір носив суто формальний характер і не передбачав ніякої рівноправності у відносинах між ]]>Московією]]> та ]]>Гетьманщиною]]>. Ось деякі з наведених у Решетилівських статтях пункти:
[*]Козацькому війську було відмовлено у поверненні артилерії;
[*]установлювався контроль з боку Росії за збором податків в Україні і їх своєчасним надходженням до царської казни;
[*]значно збільшувалась кількість московських залог на території Лівобережної України;
[*]при гетьманові вводилася посада міністра-резидента, який мав спостерігати за діяльністю гетьмана та його уряду і своєчасно надавати інформацію Петру I;
[*]прийняття гетьманом іноземних послів (особливо з Криму, Туреччини, Польщі та Швеції) мало проходити виключно у присутності царського представника.
[/list]
Сообщение отредактировал Северин: 03 апреля 2012 - 22:07
#239
Отправлено 02 апреля 2012 - 23:27
Маю, мабуть, завелике прохання, але чи не можна було б додати Києву Адміралейство? Бо якось прикро, що у інших великих міст воно є, а у рідного Києва нема
#240
Отправлено 03 апреля 2012 - 22:08
Зважаючи на нестабільність цього процесу це буде зроблено в останню чергу, коли всі інші правки буде зробленоМаю, мабуть, завелике прохання, але чи не можна було б додати Києву Адміралейство? Бо якось прикро, що у інших великих міст воно є, а у рідного Києва нема
Сообщение отредактировал Северин: 03 апреля 2012 - 22:08
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных
Total War: WARHAMMER
Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.
Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.
Подробней о Total War: WARHAMMER
Total War: Attila
Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.
Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2
Total War: Rome 2
Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.
Подробней о Total War: Rome II