СА випустили величезний патч 3,0,0 та багато всякого, у тому числі DLC FORGE OF THE CHAOS DWARFS до Total War: WARHAMMER 3 (III).
Текст ВЕЛИЧЕЗНИЙ)))
Обсуждаем ТУТ.
Приготуйтеся, оскільки цей текст дещо монстр))).
Оновлення 3.0 тут, і це одне з найбільших оновлень, які ми коли-небудь випускали. Сьогодні є так багато чого охопити, що ми скоротимо вступ, щоб ми могли зануритися в справжнє м’ясо та/або картоплю всієї цієї краси. Ми сподіваємося, що ви голодні!
Ось деякі з найцікавіших новин:
- Це не викличе жодних сюрпризів - FORGE OF THE CHAOS DWARFS з'явилося в WARHAMMER III!
- Це може бути сюрпризом - пройдіть через час у серії випробувань та отримайте унікальний екіпірування Демонічного Князя та змініть реальність на свій розсуд. Mirror of Madness (Дзеркало Божевілля) випускається СЬОГОДНІ, БЕЗКОШТОВНО, для всіх гравців!
- Підсиліть Імперію та Кіслев нашим новим безкоштовним Легендарним Героєм, Ульрікою Магдовою!
- Змішайте речі в своїх кампаніях за допомогою нашої нової функції випадковості. Киньте кубики, щоб дізнатися, з якою расою та Легендарним Героєм ви розпочнете нову пригоду.
- Будьте в курсі новин завдяки деяким новим додаванням до підказок, що дозволять легко досліджувати певні предмети та деталі.
- Стріляйте точно завдяки новим налаштуванням лінії зору, а також різноманітним налаштуванням AI та поліпшенням бойової карти для покращення реагування вашої армії.
- Спробуйте новий хвилі змін у балансі для Бретонії, Темних Ельфів, Великого Катая, Зеленошкірих та багатьох інших!
ОГЛЯД РЕЛІЗУ
FORGE OF THE CHAOS DWARFS (ПАКЕТ КАМПАНІЇ)
Сьогодні нарешті виходить Forge of the Chaos Dwarfs, пакет кампанії, який вводить нову жорстоку расу - Дварфів Хаос (Гномів Хаосу) - в Total War: WARHAMMER III. Вони можуть бути використані як у Realm of Chaos, так і в Immortal Empires.
Розширюйте, експлуатуйте та пануйте у світі Warhammer разом з Астраготом Залізною Рукою, Дразгоатом Попільним та Жатаном Чорним, що поєднують унікальні механіки кампанії, цілі та одиниці, які можуть ковати лише зловісні розуми Хаос Дварфів. З метою виконання своєї страшної мети, вони не займаються історією Урсуна в кампанії Realm of Chaos.
Ось кілька речей, на які варто звернути увагу:
- Наймай Гордуза Підступника, щоб він ховався за спиною твоїх ворогів у якості нового Легендарного Героя.
- Оволодій хаотичною магією з новим Лором Хашута. Збивай ворогів з ніг з Hell Hammer або підпалюй їх з Burning Wrath.
- Споруди Великий Бурільник Хашута, щоб зламати область Хашута і використати його кров для катаклізмічних сил.
- Співпрацюй зі своїми спільниками серед Хаос Дварфів, щоб отримати нагороди за округи у Вежі Жарр або підірвати владу інших в своєму пошуку переваги.
- Командуй цілою армійською лінійкою з понад 26 нових одиниць, серед яких жахливі вагони-більшаки Хаос Дварфів і нові руйнівники К'даай, разом з деякими з найжорстокіших вогненних воїнів Знаного Світу.
"MIRROR OF MADNESS" (ДЗЕРКАЛО БОЖЕВІЛЛЯ" (БЕЗКОШТОВНЕ DLC)
Візьміть на себе роль Демонічного князя Тзінча та виживіть проти нескінченних кошмарів у Mirror of Madness.
Ця потужна співпраця відбувається між розробниками Intel та Creative Assembly і є безкоштовною для всіх власників WARHAMMER III!
Стартуючи сьогодні, The Trials of Fate ставить перед вами, як недавно піднятим на позицію Демонічного князя, завдання знищувати зростаючі хорди ворогів, повертаючись в часі, щоб прийняти участь в деяких з найбільш печально відомих битв, коли-небудь відбутих в Знайомому Світі. Розправляйтесь зі своїми ворогами, використовуйте унікальні здібності та закляття, і набирайте високі бали, щоб отримати набір унікального обладнання з тематикою Тзінча для використання у своїх кампаніях в Реалмі Хаосу та Несмертних Імперіях Демонів.
Але ще не час релаксувати, бо вас чекає Kairos Fateweaver в Області Тзінча.
Готові стати Паном Змін самі? Загляньте в "Безкінечний портал" та налаштуйте всілякі налаштування гри, поки не створите свій власний персональний світ Хаосу.
УЛЬРИКА МАГДОВА (БЕЗКОШТОВНЕ DLC)
Ульрика Магдова є новим легендарним героєм у грі Total War: WARHAMMER III. Вона є комбінованим бійцем, який може виконувати будь-яку роль на полі бою, володіючи кращими рисами Кіслеву та Вампірських графств. Вона може бути ефективна як в ближньому бою, так і на відстані, а також може використовувати чаклунство.
Ульрика Магдова стала доступною як безкоштовний додаток для Кіслеву та Імперії в Total War: WARHAMMER III для тих, у кого є CA Account. Щоб додати її до свого списку, треба завершити її особисту ланцюгову кампанію. Детальніше про створення CA Account можна дізнатися тут.
Випадковий вибір раси в Immortal Empires (БЕЗКОШТОВНЕ DLC)
Чи відчуваєте ви бурхливу емоційну збудженість перед вибором раси для наступної кампанії в Immortal Empires? Або, можливо, зіткнулися з надмірною кількістю варіантів вибору?
Ми з вами цілком згодні! Тож вам необов'язково намагатися обрати одну із кількох десятків рас і легендарних героїв, що доступні в грі. Тепер ви можете натиснути на додаткову кнопку у меню вибору кампанії, яка вибере для вас випадкову расу та легендарного героя, з якими ви будете розпочинати свою наступну кампанію.
Давайте спробуємо зіграти за расу, яку ви ще ніколи не випробували! Або ж обрати свою улюблену расу вже в сімнадцятий раз! Як кажуть, так буде заповідано богами...
СТАБІЛЬНІСТЬ ТА ВИКОНАННЯ
- Виправлено проблему, яка призводила до збоїв гри при відкритті інтерфейсу найму лорда/героя з модифікованими/власними персонажами.
- Виправлено блокування гри при спробі оголосити війну гравецькій фракції, з якою ви маєте очікувану дипломатичну переговорну позицію.
- Падіння FPS, коли відкрита вкладка провінції, тепер не має ставатися.
- Виправлено можливий збій гри при вході в бій через очищення військових сил при виході з кампанії.
- Виправлено збій гри в кінці ходу, коли Готрек був вбитий в непідходящий момент, що спричинило проблему доступу до пам'яті.
- Виправлено збій, який може виникнути, коли осадні вежі пристановуються до сусідніх ділянок стін, які перпендикулярні одна до одної.
- Виправлено збій гри, який може виникнути, коли гра містить дані для управління провінцією для фракцій, які не володіють столицею провінції.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Оновлення 3.0 насичене нововведеннями, тож для зручності ось декілька основних моментів:
ЗАГАЛЬНІ ОНОВЛЕННЯ
- Тепер ви можете попередньо переглянути будівлі-пам'ятки, до яких ви матимете доступ у поселенні, наведіть на них курсор миші.
- Ми ввели новий ліміт на пак-файли, що збільшує кількість модів, які можуть теоретично працювати одночасно (за винятком можливих проблем зі злагодженістю модів).
- Ми додали нову панель, яка дозволяє шукати певні предмети на карті кампанії. Є дві категорії опцій пошуку - фізичні предмети (поселення, провінції, фракції та персонажі) та пам'ятки/ресурси.
- Клацання будь-якого з результатів пошуку перемістить камеру, щоб показати його.
- Багато будівель, які помилково позначені як знищувані, були оновлені у всій грі, включаючи ті, що знаходяться на картах для Vampire Counts, Dwarfs, Dark Elves та інших.
- Оновлено вибір бойової місії на кампанії карт для Realm of Chaos та Immortal Empires, щоб гарантувати правильне відображення бойових тайлів.
- Збільшено ефект події "A Stranger Comes" для всіх фракцій порядку.
- В кампаніях Realm of Chaos та Immortal Empires гри WARHAMMER III з'явилися нові регіони та провінції. Крім того, земні плити змістилися, що змусило деяких знайти новий дім в іншому місці.
- Досліджуйте нові землі, відкривайте нові поселення та провінції і підкорюйте їх, якщо бажаєте!
- Крім додавання та переміщення нових регіонів, були змінені кордони деяких регіонів, деякі поселення були переміщені, дороги були налаштовані за необхідності, а між River Ruin і Frozen Sea було додано новий морський шлях.
ПРАВИЛА ТА СИСТЕМИ
- Місії, які потребують захоплення конкретних регіонів, тепер завершуються миттєво, а не на початку наступного ходу.
- Виправлено різні карти бойових суші, щоб запобігти появі підкріплень в недоступних зонах.
- Виправлено проблему, коли плавання в два морські бої іноді приводило до неправильної роботи другого бою.
- Оновлено різні зони вузьких проток на карті кампанії, щоб правильно завантажувати засідки.
- При рекрутингу союзників тепер враховуватимуться значення бонусів військової сили.
ПРАВИЛА ТА ЛОГІКА ШТУЧНОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
ПРИМІТКА РОЗРОБНИКА:
З метою поліпшення боїв у замкнених поселеннях та загалом, ми внесли деякі зміни до штучного інтелекту.
Ми докладно вивчали відгуки після оновлення 2.2 та врахували ваші пропозиції. З цими змінами ми сподіваємося зменшити проблеми з реагуванням штучної інтелектуальної системи. Ми будемо слідкувати за тим, як працюватимуть зміни.
AI ПРАВИЛА І ЛОГІКА БОЮ
- У боях в оборонних укріпленнях, війська ШІ більше не здійснюватимуть поворот назад, коли вони наближаються до входу, тим самим не заважаючи артилерійським військам перегрупуватися.
- Оновлено спосіб розподілу нападаючих військових груп в оборонних укріпленнях, щоб краще використовувати війська, здатні атакувати ворота.
- Виправлено проблему в осадних боях, де нападаючі артилерійські війська продовжували рухатись вперед, коли повинні були залишатись на місці, щоб вогнепально обстрілювати.
- Артилерійські війська, що націлені на пробиття стіни, тепер надійніше перепозиціонуються, якщо вони не можуть успішно вогнепально атакувати ціль.
- Війська ШІ будуть менше схильні об'єднуватися в одну групу, а замість цього залишатимуться координовані при вході в оборонні укріплення.
- Виправлено випадки, коли ШІ думали, що їх війська мають максимальний рівень здоров'я, коли це не так.
- Виправлена проблема, коли група військ зупинялась, щоб захиститися, замість того, щоб здійснювати наступ.
- Виправлена проблема в оборонних боях, коли ШІ лорди на конях ставали нерішучими і застрягали в русі.
- У боях в оборонних укріпленнях покращено пріоритетний аналіз військових одиниць ШІ областей укріплення. Це забезпечує надійніший пріоритет захоплення/перехоплення точок захоплення.
- Виправлено проблему у боях за осаджені фортеці, коли захисний бійці стають бездіяльними після зламання моральної стійкості та втечі, замість повторного зіткнення з ворожими одиницями. Це призводило до того, що бійці залишалися прихованими від гравця, що приводило до поразки гравця через закінчення часу.
- Виправлено проблему, коли штучний інтелект надавав декілька розбивних валиків одній групі атаки на ворота, що призводило до забракування додаткових розбивних валиків.
- Групи атакуючого війська, які ламають стіни фортеці, більше не діляться між собою цілями з руйнування стін неподалік. Це вирішує проблему того, що війська не спрямовувались на найближчі доступні ділянки стін.
- Оновлено алгоритм штучного інтелекту, що відповідає за відступи і літання, щоб він краще працював з літаючими одиницями.
- У боях за осаджені фортеці, коли нападаюча армія контролюється штучним інтелектом, вона буде частіше розташовувати місце прибуття підкріплень поблизу та чекати на підкріплення, перш ніж продовжувати бій.
- Покращено логіку визначення кількості пробоїв, які штучний інтелект буде намагатися створити до того, як очікувані війська почнуть входити в фортецю. Це зменшить ймовірність того, що війська залишатимуться бездіяльними поза фортецею.
- Виправлено проблему, коли одиниці штучного інтелекту, які атакую
ПРИМІТКА РОЗРОБНИКА:
Хоча правда в тому, що Скейвени не славляться турботою про життя своїх підлеглих, втрати війни є важливою частиною розрахунку оцінки миру, і ігнорування цього було шкідливим для них.
Звичайно, лідери Скейвенів турбуються про втрати в битвах, оскільки це є чітким свідченням заговорів проти них.
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ КАМПАНІЇ
- Відкориговано розрахунки стратегічної загрози в Immortal Empires. Тепер прямі дії проти фракції мають набагато більший вагомість у цьому розрахунку, а значення масштабування відстані було збільшено, покращуючи спосіб вибору AI найбільш актуальних загроз.
- Зроблено додаткові налаштування пріоритетів найму AI для віддачі переваги вищої вартості одиниць. Крім того, AI буде приділяти більше уваги будівництву будівлі для найму, якщо вони без неї.
- Виправлено різні випадки, коли AI намагався ввійти в положення, які були недійсними, що призводило до спроб виконати недійсні дії.
- Виправлено опцію керування AI для союзних армій, яка не відображалася при атаках ворога.
- Виправлено випадки, коли AI намагався застосувати накази до провінцій, які не належали йому.
- Виправлено помилку, через яку AI став менш (замість більш) ймовірним генерувати мирну угоду з тими фракціями, які знаходилися далеко від нього.
- Тепер всі фракції беруть до уваги свою стратегічну ситуацію при створенні мети військової декларації.
- Покращено продуктивність AI в першому ході гри.
- Невеликі фракції повинні бути більш схильні до прийняття у васальники.
- Виправлено деякі випадки, коли намагання AI розрахувати силу сили призводило до неправильної поведінки.
- Зменшено відстань, необхідну для застосування максимальних модифікаторів відстані як при генерації, так і при оцінці угод.
- Оголошення війни фракції тієї ж підкультури тепер менш імовірно для великих фракцій Високих Ельфів, Імперії та всіх фракцій Ящеролюдів.
- Тепер усі фракції беруть до уваги втрати у війні при оцінці миру. Раніше цього не робили головні фракції Підземних Людей, Дворфи та Королі Гробниць.
ЛІНІЯ ВИДИМОСТІ
ПРИМІТКА РОЗРОБНИКА:
Лінія видимості довго була проблемою в загальній відзивчивості боїв у WARHAMMER III, і ми вносимо деякі зміни з Оновленням 3.0. Як ви побачите нижче, багато з проблем виникали через різні об'єкти та реквізит на мапах бою, що іноді призводило до того, що бійці намагалися йти через руйнівний об'єкт, а не стріляти над ним.
Ми продовжуємо працювати над цим, але будь ласка, продовжуйте надсилати свої відгуки, коли ми продовжуємо налаштовувати багато, багато аспектів, які можуть запобігти тому, щоб ваші бійці відкривали вогонь тоді, коли цього потрібно.
Ми оновили та виправили логіку різних реквізитів на мапах бою, щоб працювати краще з проблемами лінії видимості по всій грі, зокрема, але не обмежуючись:
- Ліхтарі на картах битв темних ельфів.
- Кіоски, намети, столи та інші знищувані об'єкти на картах битв Бретонії та Великої Катайської імперії.
- Елементи навколишнього середовища Огр Королівства (зазвичай ті, що лежать на землі, наприклад, кістки та візки).
- Кілька будівельних веж на карті Шан-Ян.
- Дрібні знищувані частини ландшафту, які особливо шкідливі для зброї з порохом на всіх картах битв.
- Столкнення зі стіною на картах дверфів.
ДОДАТКОВІ НАЛАГОДЖЕННЯ
- Оновлено стикання будівель платформи-барикад, щоб забезпечити більшу лінію видимості та стрільби для землівких відділень.
- Оновлено та виправлено логіку на різних будівлях, щоб запобігти артилерії націлюватися на них на всіх картах битв.
РАСИ та БАЛАНС
ЗАГАЛЬНЕ
- Виправлені деякі загальні невідповідності щодо присвоєння атрибуту «Штурмовик» різним військовим одиницям.
- Виправлено заклинання Lore of Wilds "Mantle of Ghorok", яке не можна було підвищити через кампанійні дерева навичок.
З'явившись у грі, Chaos Dwarfs, ми наполягаємо на покращенні якості життя інших рас, які починали зі стартовими труднощами. Тому були внесені деякі зміни в їх початкові позиції або силу близьких поселень, щоб дозволити їм взяти друге поселення на першому ході і надати їм можливість вирівнятися з іншими расами в Immortal Empires:
- Zhao Ming
- Greasus Goldtooth
- Tehenhauin
- Kroq’Gar
- Taurox
- Snikch
- Helman Ghorst
- Fay Enchantress
Далі йде ВЕЛИЧЕЗНИЙ опис всіх змін балансу по всім расам. перекладати це занадто довго, та і думаю це вам буде не дуже цікаво)) А кому цікаво - читайте в орігінальному пості.
КАМПАНИЯ
ЗАГАЛЬНИЙ АПДЕЙТ
- Виправлено проблему, коли золото надавалось цілі місії (такі як облога поселення або оголошення війни фракції), а не власнику місії.
- Оновлено вибір битви на карті кампанії як для Області Хаосу, так і для Несмертних Імперій.
ПРОЛОГ (ЗАГУБЛЕНИЙ БОГ)
- Виправлено можливу блокування після вбудови Морозної Діви в армію під час Прологу.
ОБЛАСТЬ ХАОСУ
- Зменшено кількість фракцій, що перебувають у війні з Льодовим двором на початку кампанії Області Хаосу.
- Видимість Областей Хаосу тепер правильно зберігається після перезавантаження гри.
ДИПЛОМАТІЯ
- У випадках, коли фракція мала конфедерацію, сприятливіше ставлення застосовується до конфедерованої фракції, щоб зменшити ймовірність того, що вона помре до того, як гравець зможе виконати місію.
БИТВИ
НОВІ БЕЗКІНЕЧНІ БИТВИ ВИЖИВАННЯ
Виживайте проти зростаючих хвиль ворогів у 25 нових безкінечних битвах виживання. Це більш спокійний, кооперативний досвід битви. Кожна з них представляє різні раси та може бути доступна зі спеціального меню вибору битви та мультиплеєра.
- Ці битви можна грати самотужки або у кооперативі з до 4 гравців.
- Вороги будуть періодично з'являтися та атакувати вас, включаючи кожний вид одиниць обраної ворожої раси.
- Кожна карта має три точки захоплення, одну з яких починається у вашому розташуванні.
- Кожна точка захоплення дає вам засоби, які можна використовувати на поповнення запасів, підвищення рівня та відновлення сил.
- Складність залежить від кількості гравців та часу, що ви виживаєте.
- Ці битви не можна виграти.
Тут ми бачимо безкінечну битву виживання на Піларі Кістки проти Орків:
ПРИМІТКА РОЗРОБНИКА:
Ми завжди працюємо над тим, як можна поліпшити наші бойові карти. Для цього ми провели тестування на якість багатьох карт у WARHAMMER III і знайшли деякі проблеми, що впливали на геймплей на цих картах. Нижче наведений повний список змін, що були внесені до цих карт, деякі з них стосуються графіки та звуку, інші вирішують проблеми з колізіями, які призводили до застрягання одиниць або навіть камери.
Як завжди, ми будемо слідкувати за цими аспектами гри, тому продовжуйте давати нам зворотний зв'язок!
БИТВИ У ЗАСАДІ
- Вирішено проблему зі зникненням підрозділів, якими ви керуєте, під час боїв у засаді на Ulthuan Ravine.
- Оновлені та виправлені зони розгортання на картах засад на Ulthuan Coast.
- Оновлено та виправлено логіку розгортання на карте бою в засаді на Shrine of Khaine.
- Виправлено плаваючі об'єкти на Badlands Wastes.
- Виправлено плаваючі скелі на Fjord's Edge.
- Виправлено проблеми з масками рендерингу на Crystal Causeway.
БИТВИ НА ВУЗЬКІЙ ДІЛЯНЦІ
- Виправлено проблеми зі плаваючими скелями на картах бою Mountain Pass.
- Виправлено плаваючі скелі на картах бою Bastion River.
- Виправлено проблему з поглинанням камерою на Crystal Mountains.
- Покращено читабельність терену та додано нові об'єкти на карте бою у Darklands.
БИТВИ ЗА ПАНУВАННЯ
- Виправлено проблеми з небесною скринькою на Broken Leg Gulley.
- Відкориговано ліс на нижньому рівні Arnheim, щоб карта була більш збалансованою на обох сторонах.
Вільні битви всіх проти всіх
- Виправлено стіни навколо воріт основної будівлі Темних Ельфів на карті Святилища Хайне.
- Виправлено матеріал лави на карті Святилища Хайне.
Битви на землі
- Виправлено пропущену місцевість на карті битви Сігфрідгоф.
- Виправлено матеріали лави на карті Темної яри Темних Ельфів.
- Виправлено проблему з гірською вершиною на карті Тзинча.
- Виправлено злиття місцевості на квестовій битві Ядовитий грифон.
- Видалено неправильно розміщене тверде зіткнення у лісі Ельфів Лісових.
- Поліпшено край лісу, щоб полегшити приховування військ на карті Святилища Асуриана.
- Додано зіткнення камери над річковим розділом ферми в Катайських фермах.
- Виправлено плаваючі проблеми з активами на карті Кровавого болота.
- Виправлено плаваючі активи корабельних решток на карті Острів битви.
- Виправлено маркери вибору військ на річковій карті Стір.
- Виправлено проблему зі зіткненням на відсутній місцевості на карті Катайської пустелі.
- Виправлено проблеми з плавучими ущелинами та активами на карті Катайської пустелі.
- Виправлено проблеми з відображенням місцевості на картах Тзинча.
- Виправлено проблеми з шляхоуванням при активі вулканічної кратери на картах Пустелі Хорну.
- Виправлено проблеми з активами у вигляді скель на картах Гір Норска.
- Виправлено проблему з пропущеними місцевостями біля скель на карті Фрактального Лабіринту.
- Виправлено проблеми з злиттям місцевості на карта
- Виправлено проблеми з відображенням декалів в Haunted Forest.
- Виправлені дірки в терені на карте бою Ravenous Range.
- Відкориговано межі лісу для покращення приховування на карті бою Darklands Craters.
- Оновлено та виправлено зони грати на картах боїв Darkland Mountains, щоб запобігти з'явленню підкріплень в недопустимих місцях.
- Виправлено проблеми з злиттям терену та дірами на карті бою Gore Gateway.
- Виправлено відсутні стикування скель та проблеми з роздільною здатністю текстур об'єктів на карті бою Frail Route.
- Виправлено проблеми з масштабуванням скель та дірами в терені, а також плаваючими скелями на карті бою Empire Forest.
- Виправлено логіку на гігантському дереві, щоб запобігти обрізанню камери на карті бою Wood Elves Forest.
- Виправлено проблеми з плаваючою рослинністю та глибиною річки на карті бою Wood Elves Forest.
БИТВИ ЗА ОСАДНІ МІСТА
- Виправлена проблема зі зникненням військ під мапою на Glacial Gardens.
- Оновлені та виправлені деякі зони руху на мапах осадних битв для дрібних поселень Дворфів.
- Оновлено та виправлено граф штучного інтелекту на мапах осадних битв для дрібних поселень Орків.
- Виправлено проблеми зі стінами на мапах великих поселень Кіслева.
- Виправлені плаваючі об'єкти на мапі Howling Rock settlement.
- Виправлені плаваючі об'єкти, незначні проблеми з обрізанням і гапчиками в терені на мапах великих і дрібних поселень для Кіслева, Високих Ельфів, Орків, Дворфів, Норси та Імперії.
- Виправлені відсутні матеріали лави на мапах дрібних поселень Дворфів.
- Оновлені місця розташування деплойованих веж на мапі осадних битв для дрібних поселень Дворфів.
- Виправлені мапи дрібних поселень Дворфів, щоб видалити мерехтливі декали.
- Оновлені матеріали річок та озер на мапах дрібних поселень Імперії.
- Виправлені проблеми з глибокими отворами, відсутніми зонами колізії та картою висот в терені на мапах великих поселень Імперії.
- Виправлені проблеми зі злиттям теренів на мапах великих поселень Лізардменів.
- Виправлені проблеми з відсутніми зонами колізії на мапах великих поселень Вампірів.
- Виправлено колізії над центральною зоною великих поселень Королів-Скелетів, що поліпшує рух літаючих військ і камери.
- Додано колізії, щоб покращити висоту польоту військ у великих поселеннях Вампірів.
- Оновлено маленьке поселення Великої Катайської імперії, щоб виправити проблему штурму барикад штучного інтелекту.
- Виправлено матеріали лави на карте битви Khorne Wastes.
- Виправлено проблеми з відсутністю терену на карті великого поселення Sartosa.
- Виправлено колізії навколо веж для поліпшення їх вогневої лінії у малих поселеннях Орків.
- Виправлено проблеми з розтягуванням декалів, злиттям текстур та плаваючими ресурсами на малих поселеннях Катайської імперії.
- Виправлено проблеми з перекриванням текстур на картах малих поселень Високих Ельфів.
- Відкореговано злиття декалів на таборі Огрів на карті битви Badlands Wastes.
- Виправлено проблеми з плаваючими ресурсами та розтягненням текстур на карті Zhufbar.
- Виправлено проблеми з пришвидшенням прикріплення веж, проблеми з барикадами та вежами великих поселень Королів-Скелетів.
- Виправлено проблеми з крутістю терену в поселенні Dargoth.
ОБЛОГОВІ БИТВИ
- Відкореговано терен на місцях стрільби зі стін Червоного Фортеці Хаосу.
- Зупинено башти стін населеного пункту від завдання пошкоджень своїм власним стінам та воротам.
- Виправлено проблему з докуванням військ на карті битви Чорного Фортеці.
ПІДЗЕМНІ БИТВИ
- Виправлено пропущену колізію з заднього краю карти в Печерах Варпклинка.
- Виправлено проблеми з тереном на карті Witchwood Hollow.
БИТВИ НА ВИЖИВАННЯ
- Виправлено проблему з водним тегуванням на карті Battle Of The Eternal Tides.
- Виправлено проблему з поломкою картографічної висоти на карті квестової битви Battle of the Eternal Tides.
- Видалено неправильні будівлі з карти битви Witchwood Hollow.
- Виправлено проблему, коли можна було викликати підкріплення, навіть якщо всі точки захоплення втрачені на карті Battle of the Eternal Tides.
- Виправлено візуальну проблему з далекими горами на карті битви за Менор-Хілл Бретанії.
- Виправлено проблеми з тереном та відсутністю території за межами поля на карті битви Black Ark Landing.
- Мости Чорних арк на карті Black Ark Landing були налаштовані для покращення пошуку шляху.
ІНШІ ЗНАЧНІ ЗМІНИ В БОЙОВИХ ПЕРЕТИНАХ
- Панель підкріплення в боях Domination та Survival тепер може бути переміщена.
- Час відступу телепорта: 3 секунди → 10 секунд.
- Час повторного виклику підкріплень: 30 секунд → 45 секунд.
- Виправлено надання гравцям неправомірної переваги в мультиплеєрних боях шляхом модифікації інтерфейсу через пакет кіно.
- Виправлено помилку, при якій їздці на військових машинах використовували головну ракетну зброю одиниці, коли цього не повинні були робити (наприклад, Bloodwrack Shrine, Scourgerunner Chariot).
МУЛЬТІПЛЕЄР (Багатокористувацька гра)
ЗМІНИ В РОТАЦІЇ МАП ШВИДКИХ БОЇВ
Ми змінили набір мап для швидких боїв на суходолі у оновленні 3.0, видаливши проблемні мапи, такі як Steps of Isha, та замінивши їх кількома старими улюбленцями фанів. Загальна кількість мап у басейні також збільшена, що має забезпечити більше різноманіття у грі.
Додані наступні мапи:
- Праг - Мультиплеєр
- Шварцгафен - Мультиплеєр
- Спустошені землі - Darkland Crater
- Пустелі Мортіса - Нехекарська пустеля
- Південні пустелі Хаосу - квест-битва
- Річка Blue Reach - Мультиплеєр
- Ущелина звірів - квест-битва
- Перевал піку - Мультиплеєр
- Гіркі дюни - Нехекарська пустеля
- Острів черепа-крімзону - квест-битва
- Вежа Хоета - квест-битва
- Стовп кісток - квест-битва
- Гор-Газан - Мультиплеєр
- Узбережжя Шаграта - Наггаротське узбережжя Норска
- Da Stompin’ Groundz - Badlands Wastes
- Choking Pits - Plains of Zharr
А от ці карти були видалені:
- Broken Hills - Steps of Isha
- Compass Reach - Cathay Wasteland
- Crystal Mountains - Realm of Tzeentch
ГРА
Нижче наведено зміни у системах, що підтримують та поліпшують геймплей Total War: WARHAMMER III.
ОНОВЛЕННЯ ЗІТКНЕННЯ АРТИКУЛЬОВАНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
Колізії артикульованих транспортних засобів отримають переробку. Це стосується всіх одиниць, які повертаються при повороті, таких як повозки та бойові візки.
Раніше ефективну колізію артикульованого транспортного засобу регулював один об'єм колізії (область або блок, з якими можуть зіштовхуватися інші блоки). Це означало, що коли артикульована одиниця, наприклад, бойовий візок, поверталася або зіштовхувалася з ворогами, логічна колізія не відображалася візуально з 3D одиницею.
Ті, хто довго грають в гру, можуть згадати, що ми намагалися виправити це в WARHAMMER II під час DLC Silence and the Fury, що тимчасово призвело до дуже переважної сили Тушкових та Колючих Кабанів на бойових візках!
ТОЖ У ЧОМУ БУЛА ПРОБЛЕМА?
Щоб пояснити нову поведінку, спочатку важливо пояснити, як працювала колізія артикульованих транспортних засобів до цієї зміни та які проблеми вона викликала.
Спочатку ці транспортні засоби були розділені на чотири основні компоненти:
- АРТИКУЛЬОВАНА СУТНІСТЬ: Це головний контролер всіх окремих компонентів транспортного засобу, що зв'язує все разом. Вона керує логікою таких речей, як зіткнення, рух, атаки тощо. Вона не має візуального представлення.
- КОНЯК: Тварина, яка тягне транспортний засіб.
- ДВИГУН: Транспортний засіб, який тягнуть коні.
- ВЕРШНИК: Це додаткова сутність, яка їздить на двигуні.
До цієї зміни лише артикульована сутність зіткненням зіткнювалася з дружніми і ворожими одиницями. Це означало, що блок зіткнення повинен був бути досить великим та охоплювати всю одиницю, щоб зіткнення було "чесним". Інші об'єми зіткнення коняка, вершника та двигуна використовувалися тільки для зіткнення з вхідними снарядами.
Це призводило до проблем, коли ці одиниці намагалися повернутися, як показано на цьому зображенні:
У цьому зображенні великий білий прямокутник позначає область колізії артикульованої одиниці. Оскільки це була єдина частина транспортного засобу, що зіштовхувалась з іншими одиницями, ці одиниці зазнали труднощів при поворотах під час ближнього бою, що в кінці кінців призвело до того, що вони застрягали.
ТАК ЩО МИ ЗРОБИЛИ?
У патчі 3.0 колізії артикульованої одиниці, тварини, яка її тягне, та двигуна працюють разом при зіткненні з ворожими одиницями.
Щоб продемонструвати це, ось порівняння ефективної колізії Холодної Кінної Повозки в патчі 3.0 порівняно з попередньою версією. На цьому зображенні ефективна колізія в ближньому бою позначена колом. Це колізія, яка застосовується в ситуації ближнього бою.
Ви бачите, що транспортні засоби тепер набагато краще відображають свою візуальну модель під час повороту. Це допомагає артикульованим транспортним засобам рухатися через ворожі одиниці, але також надає більше можливостей для нападу ворогів, оскільки тепер вони також можуть атакувати будь-яку частину ефективного зіткнення, замість того, щоб намагатися обступити та ударити один блок зіткнення.
У рамках цього змісту всякий артикульований транспортний засіб в грі був перевірений на придатність та оновлені його властивості артикуляції та зіткнення, щоб відповідати новій логіці.
В цілому, ця зміна має далекосяжний характер, але вона вирішує давню негативну проблему для артикульованих одиниць, яка була невидимою. Звичайно ж, ми будемо спостерігати, як це працює, і вносити корективи, де це необхідно.
ОНОВЛЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО ОБРАЗУ LORD OF FIRE
Лор палаючої магії був повністю перероблений, і кожне закляття отримало нові візуальні ефекти та звукові ефекти.
Серед яскравих моментів можна виділити Меч палаючої сили Руіна (який тепер має справжній меч) та високу Вогняну Бурю, яка кочує навколо поля бою, запрошуючи на бій кожного, хто перетинає її шлях.
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ВОГНЕННИХ ТА МАГІЧНИХ АТАК
Якщо військова одиниця має вогненну або магічну атаку на її ближній або дальній зброї, на поразжених ворогах тепер будуть з'являтися невеликі візуальні ефекти, щоб вказати на це.
ГРАФІКА
Кольори фракцій хаосових тролів та броньованих хаосових тролів більше не будуть зміщуватись в 2D порталі.
Виправлено плаваючі елементи, що турбували в Наггаронді.
Перероблено повозки, щоб запобігти їх перетинанню один з одним.
Персонажі більше не вібрують від захоплення, коли клікають на прапорець їх персонажа під час переміщення.
Префаби корупції лави тепер правильно відображатимуться на кампанійній мапі.
Виправлено проблеми з дірками в терені в режимі тактичної камери на кількох бойових мапах.
Виправлено деякі плаваючі елементи в поселенні Дреад Рок на островах Дракона.
Вирівняли терен в районі The Skull Road на кампанійній мапі.
Циклоп-мисливці з Норска тепер правильно вписуються в 2D вид.
Кольори фракцій для бретонських хлопців, грааль-реліквій, бойових паломників та чоловіків-зброєносців більше не будуть зміщуватись в 2D порталі.
Виправлено неправильне розташування кольорів фракцій для Соколів-Ходців Містування, Стражів вежі, Стражів та Лучників Мисливців Високих Ельфів в 2D порталі.
Виправлено проблему з відсутністю фракційних кольорів у піктограмах для одиниць Лицарів Тор Гавал.
Виправлено невідповідність фракційних кольорів у піктограмах для одиниць Чорних Орків з клану Greenskins.
Поліпшено візуальні ефекти для Hellcannons.
Вирівняні текстури передбойового екрану для деяких битв карликів.
Виправлено проблему з текстурою банера Norscan.
Ефект Комети Касандори тепер має правильні деталі текстури.
Виправлено двосторонній водоспад в провінції Маунтінз оф Морн.
Виправлено проблему зі злиттям теренів біля входу до Immortal Empires.
Вирішено проблему зі злиттям теренів в районі ріки Урскої.
Виправлено проблему з плаваючими елементами в стартовій локації Віліта Проклятого.
Додано відсутні піктограми для одиниць RoR в оновленні 2.3.0.
Great Bray Shaman тепер буде роз'єднано правильно.
Виправлено теренове злиття в районі Темних земель і виправлено різні близькі проблеми з об'єктами.
Виправлено різні руїни поселень Похованих Королів, щоб вони масштабувалися правильно.
Зменшено розмір деяких перевеликих об'єктів у фракцій Норска і Лізардменів.
Положення стоячих поз було відкориговано, щоб створити більш плавний цикл між іншими анімаційними діями.
Меч у вампірського лорда кровавого дракона залишається видимим під час анімації кастування заклинань.
Виправлено декілька випадків плаваючих текстур структур в околицях.
Виправлено розтягнуті дерев'яні об'єкти та кілька плаваючих проблем в Масці Небес.
Виправлено напрямок барикад при захисті огрівського поселення.
Додано додаткову лаву, щоб закрити прогалини в Пустошах Хаосу.
Виправлено плаваючі скелі, активи для утворення скель, деталі чагарників, проблеми з злиттям терену та прогалинами в Пустошах Хаосу.
Виправлено проблеми з плавучими активами в Бретонських горах.
Зброї тепер правильно закріплені під час атак в ближньому бою гоблінських вершників на вовках.
Виправлено проблеми з злиттям води в Королівстві звірів.
Виправлено плаваючі активи навколо поселення Храму Черепів.
Вирішено проблеми з плаваючими скелями біля Вежі Скорботи.
Вальденхоф тепер не плаває на карті кампанії.
Водоспад Кров'яного Вогню тепер має правильний терен на карті кампанії.
Річкові сплайни більше не мають менших межових рамок, що робить їх невидимими в деяких позиціях.
Виправлено вигляд води навколо Карак-Кадріна, тепер вона тече та має текстури води.
Виправлено плаваючі проблеми з активами в битві за Реліквію Валаї.
Виправлено напрямок активів поселення карликів на кампанійній карті в численних місцях.
Виправлено плаваючі проблеми з активами поблизу ріки Урскої.
Виправлено проблеми, коли Карак-Унгор та Хазід Іркулаз дивилися не туди на кампанійній карті.
Виправлено деякі мерехтливі проблеми з туманом під час переміщення в області Огрів.
Виправлено проблеми з лавовим матеріалом в битві за Драконівку Аенаріона.
Виправлено зіткнення з мапою над Лісом Грифонів на кампанійній карті.
Поліпшено ясність мілких вод в пустелях Badlands.
Виправлено проблему з тереном в Еатайні, коли можна було висаджуватись через скелі, а не на пляж.
Виправлено плаваючі активи в горах Катай.
Поліпшено терен в Лустрії, щоб вирішити проблеми з текстурами.
Виправлено проблеми з тереном на кампанійній карті для ящерів в пустелях Badlands.
Виправлено проблеми з тереном з корупцією Манфреда.
Вирішено проблеми на кампанійній мапі біля Ламії, що призводили до зникнення вашої армії в горах.
Видалено плаваючі об'єкти навколо Кіслева.
Виправлено проблему, коли армії зникали при переході до Мірмідонів.
Виправлені плаваючі об'єкти навколо Екрунда.
Виправлені плаваючі дерева навколо Втраченого плато.
Вирішено проблеми з тереном, де була присутня неоднорідна корупція.
Виправлено декілька проблем з падінням армій на кампанійній мапі в областях Хаосу.
Відкориговано позицію щита, щоб він залишався злагодженим з рукояткою під час анімації кастування заклинань.
Виправлено деякі сегменти кордонів регіонів, що відображалися кілька разів.
Виправлені проблеми зі зламом зубчатих коліс на будівлях Дварфів.
Виправлено відсутність візуальних ефектів для вампірських привидів на кампанійній мапі.
АУДІО
Виправлено проблему, при якій взаємодія з руїнами з Лордом могла спричинити відтворення неправильного голосу Лорда.
Музика тепер програється при відкритті вкладок історії.
Виправлено проблему з неправильним відтворенням звуків відкривання / закривання воріт.
Виправлено надмірне відтворення голосу при наборі військ в панелі набору військ.
Виправлено проблему з відсутністю відтворення голосу при виборі типу бою в Онлайн-битві.
Виправлено деяких Лордів та Героїв (в основному, Чемпіонів Хаосу), які не мали відтворення звуку при зближенні камери.
Виправлено помилку в голосі дипломатії фракції Грінскарів.
Виправлено відсутність звуку анімації Геральда Хорна при верхові на Кріслі Крові.
Виправлено відсутність звуку анімації Елтеріона при верхові.
Звук шипіння зброї був відсутнім у стані Mustering Карла Франца. Тепер він знову може шипіти, як йому заманеться. І якщо ви прочитали кожне слово цих Заміток про патч до цієї точки, ми радимо вам теж спробувати звук шипіння!
Виправлено проблему відсутності звуку в кампанії Throt the Unclean під час їзди на маунті Brood Horror.
Виправлено всі відсутні звуки анімації кампанії Imrik.
Виправлено відсутній звук для Repanse de Lyonesse під час анімацій на кампанії на маунті.
Виправлено відсутній звук для рейдового стану кампанії Luthor Harkon.
Виправлено відсутній звук для стану Mustering Arkhan the Black.
Виправлено відсутній звук для атакуючих анімацій кампанії Rakarth та Beastmaster.
Виправлено відсутній звук для культистів, які знаходяться на Warshrines.
Виправлено відсутній звук смерті для Herald of Nurgle та Plagueridden, коли вони знаходяться на Palanquin.
Виправлено відсутній звук для Boris Ursus, коли він їздить на Warbear.
Виправлена проблема перебільшеного реверберації голосу Eltharion у панелі інтерфейсу кампанії.
Виправлені деякі відсутні звуки при виборі закладок фракцій в Narrative Viewer.
Тепер Karl Franz має спеціальні звуки зброї в кінематографічних сценах.
Виправлено деякі пропущені звуки анімації їздців Heartseekers.
Виправлено різні проблеми зі звуком для персонажів WARHAMMER I і II, коли вони знаходяться на кампанії.
Ешінські чаклуни тепер проходять вокалізації під час своїх анімацій.
Виправлена невидимість звуку високої ельфійської Піллар проп.
Виправлено проблему зі звуковими ефектами вежі Альтера на карті бойового квесту "Святилище Іла".
Додано деякі теги звуків вітру до ям на карті битви в Karak Eight Peaks.
Виправлено деякі аудіопроблеми з кратером біля Маски Небес.
Голос Stonehorn тепер гучніший під час бою.
На карті засідання в Лустрійських озерах додано необхідні скрипучості на дерев'яному мосту.
Гирокоптери та Гиробомбардувальники тепер тригерять відповідні аудіо-події.
Виправлені звукові ефекти для анімацій не-сутностей, які не використовували відстань відсічення в битві.
Музичні переходи в битві тепер будуть дотримуватись тих самих правил заглушення, що й інша бойова музика, що робить їх краще змішуватись між собою.
Слаанеш винесли засоби і поліпшили плавність обертання коліс їхнього Колісного Візка.
В битвах музика переможця тепер буде тригеруватись для переможеного фракції.
Оголошення війни ворога буде тепер тригерувати музику фракції нападника.
Виправлені відсутні звуки анімацій Лорда Змін та драконих огрів Шагота.
Виправлені відсутні звуки блискавки у Колека та драконих огрів Шагота.
Виправлені неправильно призначені групові вокалізації для Орків та Гоблінів на можливість використання армії Waaagh!.
Фракції не з WARHAMMER III будуть відтворювати музику перемоги/нічиєї/поразки відповідно до назви своєї гри після битв.
Зменшено тривалість часу, протягом якого одиниці відтворюють звукові репліки, щоб чаклуни припиняли свої покази відповідно до розумних обмежень.
Виправлено проблему, коли на деяких ігрових подіях на кінці гри не відтворювався звуковий ефект.
Музика в битвах буде більш динамічною та реагуватиме на ігрові події, такі як поразка героїв та кастування масових заклять.
Після настороження Дурту буде використовувати свій "inside voice" на карті кампанії.
У засідачних битвах тепер не буде відтворюватись неправильна музика на початку битви.
Виправлено занадто сильний звуковий ефект реверберації при закритті вікна інтерфейсу Forge of Daith та Ikit's Workshop.
Після розблокування Готрека та Фелікса звук на карті кампанії буде відтворюватись правильно.
Виправлені відсутні звукові ефекти інтерфейсу користувача для рецептів чуми Nurgle.
Виправлені проблеми зі звуком в інтерфейсі Silent Sanctum.
Виправлені відсутні звукові ефекти кнопки інтерфейсу користувача для кампанії Karak Eight Peaks.
Звукові відповіді Harpies тепер будуть відтворюватись правильно.
Звуки одиночного выстрела вампирских поселений (например, колокола) слишком часто срабатывали в бою и были урезаны.
Исправлены отсутствующие звуки в рисовых полях Катая.
Экипаж орудий Ада теперь произносит звуковые эффекты при отстыковке от орудия Ада.
Добавлен звуковой эффект в интерфейс, когда в бою разблокируются способности армии через фракционные механики.
НОВАЯ ИКОНКА БЛОКИРОВКИ СТРЕЛ
Иконка блокировки стрел была улучшена. Теперь используется единая унифицированная иконка, которая лучше соответствует общему стилю игры.
Посмотрите на изображение ниже (рядом со значением брони):
Бронзовый, серебряный и золотой щиты по-прежнему будут отображаться отдельно.
UI
ПРИМІТКА РОЗРОБНИКА:
До багатої кількості елементів гри додані закріплені підказки!
Особливо варто зазначити: технології, навички, будівлі та карти одиниць. Ці нові підказки дозволяють вам досліджувати їхні елементи після того, як вони залипли. Елементи, які можна досліджувати в цих підказках, позначені значком ока. Час, коли відображаються, закріплюються та ховаються закріплені підказки, можна змінити в меню параметрів.
Крім того, підказки для ефектів, які застосовуються до конкретних одиниць, тепер відображають карти цих одиниць.
Додано кнопки "Увімкнути все" та "Вимкнути все" в меню повідомлень кампанії.
Список рас кампанії тепер заповнює рядки першими, а не стовпцями. Це зроблено, щоб зробити його консистентним із іншими списками рас (браузер одиниць, кастомні битви тощо).
Виправлений пропущений значок під час завантаження екрану підказок про загородження.
Виправлено проблему, коли повідомлення про події не відображались, доки ви не наводили на них курсор у списку подій.
Виправлено проблему, при якій у деяких фракцій морські регіони мали заповнювачі картинок подій.
Виправлено проблему, коли зображення фону на виборі кампанії не коректно масштабувались для екранів з дуже великою шириною.
Підказки про необхідний контент тепер отримали можливість залишатись на екрані при наведенні курсора на них, що полегшує їх огляд.
Відновлено зображення іконки спеціального порту поруч із поселеннями, у яких є спеціальні портові будівлі.
Нагороди за часові місії, які тривають більше 10 ходів, більше не обрізаються.
Виправлено пропущену межу на вікні браузера будівель на високих роздільних здатностях.
Виправлено проблему, при якій певні герої мали заповнювач іконки при приєднанні до армії.
Виправлено зсув зображення підказки "кінцеві сценарії" в ім'я кампанії на браузері мультиплеєрних ігор.
Поселення, позначені для конвертації, більше не показують повідомлення про будівництво та пошкодження будівель.
Виправлено текстовий компонент інтерфейсу, який у деяких випадках заважав клікати кнопку "Продовжити" на екрані завантаження.
Виправлена помилка в повідомленні про подію, коли союзник займає розрушене поселення з місії спільної війни, щоб воно більше не відображало запасний символ повстанців.
Виправлено помилки в підказках до статистики одиниць, зокрема з бонусом блокування снарядів.
Виправлено проблему зі зникненням стрілки вказівника місій героїв, яка призводила до відображення запасного зображення над героями.
Виправлено показ статистики "Regiments of Renown" більшою, ніж є фактична статистика, коли їх наймають.
Підказки до значків статистики одиниць в битві тепер не закриваються випадково.
Всі легендарні герої тепер відображають свій короткий опис, коли їх наймають.
Елементи рангу більше не накладаються на портрети персонажів у списку подій.
Виправлено проблему, коли деякі ефекти фази контакту не відображалися в панелі інформації про одиниці на задіяних одиницях.
Виправлено прозорі текстури у виборі раси і в меню "Unit & Spell Browser".
Тепер підказки відображають запаси резерву "Winds of Magic".
Оновлено інтерфейс бою, щоб правильно відображати бонуси до шансу невдачі чаклунства.
Виправлено проблему відображення іконки-заповнювача для ефектів, що дають точку розвитку провінції.
Виправлено проблему неправильного відображення значків характеристик військових одиниць в їхніх підказках. Неправильний шанс блокування тощо.
Покращено злиття екрану перед боєм для битв з Бретаннією.
Під час взаємодії з фракціями в дипломатії тепер відображається кількість належних їм поселень.
Виправлено проблему з неправильним текстом у підказках для знищення будівель.
У мультиплеєрі Vampire Coast померлі фракції більше не відображаються в списку слави.
Виправлено проблему відображення порівняння характеристик військових одиниць в панелі деталей персонажа за межами списку при прокрутці.
Якщо вас нападе військо з армією Waaagh!, ви більше не отримаєте подвійну подію "Ворог підступив".
Виправлено проблему з неонованою іконкою військової бази в списку "Союзники та Васали" на панелі координації війни, коли база будується.
Іноді панель деталей персонажа не закривалася при натисканні клавіші ESC, це виправлено.
В Norsca Monstrous Arcanum тепер можна закрити клавішею ESC.
НАЛАШТУВАННЯ
Тепер можна переглядати панелі історії з Мovie Viewer, який перейменовано на Narrative Viewer, щоб краще відображати його призначення.
ДОСЯГНЕННЯ
Додано 11 нових досягнень, спрямованих на безкоштовний DLC Mirror of Madness, який запускається з оновленням 3.0. Шшш, ви ще не бачили їх.
ТЕКСТИ ТА ПЕРЕКЛАДИ
Відредаговано локалізацію POL для "The Plain of Bones" на карті з пергаменту.
Виправлено помилкові тексти магічних предметів та додаткової інформації, які не відображалися на предметах, що екіпіруються іншими персонажами.
Виправлено проблему з нелокалізованим текстом "opponent settlement" в HUD дипломатії в неангломовних мовах.
Оновлено позиції назв на карті з пергаменту для "The Abyssal Glacier" та "The Southern Wastes" у всіх мовах.
Виправлено проблему зі скороченням міток "безкоштовний" відображених у підказках.
Виправлено відсутність оновлення підказки анциляріїв при перетягуванні нової, щоб замінити існуючу.
Видалено непотрібний та некоректний текст фракції, який міг з'являтися під час оголошення війни.
Поміняно назви локацій POL на паперовій мапі для "Південних гір світу краю" і "Південних гір світу краю на сході", щоб вони відображались правильно.
Що далі?
І все, що ми хотіли сказати, ми вже сказали! Збірка цих оновлень забрала в нас кілька років життя. Ми дякуємо вам за те, що з нами пройшли це подорож. Вибачте перед голосовими зв'язками всіх, хто безрозсудно вирішив озвучити ці патч-нотес.
Але це тільки початок історії оновлення 3.0! Ми будемо уважно слідкувати за вашими відгуками і можемо підтвердити, що Оновлення 3.1 насправді дуже швидко наближається. Тому що, як складно в це повірити, у нас є ще БІЛЬШЕ матеріалу, готового до розгортання, ніж ми могли вмістити в цьому випуску.
Ми не будемо вдаватися в деталі тут, оскільки, мабуть, вже всі набридли ці патч-нотеси. Але очікуйте ще більше корисних оновлень, коли Оновлення 3.1 з'явиться за кілька тижнів.