ДякуюЕго дополнительно нужно скачать просто. Некорректно смешивать оригинальные разработки с чужими.
Honor primum, alia deinde
Список совместимых и включенных модов
#31
Отправлено 16 июня 2011 - 17:33
#32
Отправлено 18 июня 2011 - 02:07
"Мы восхотели объявить во всей Нашей Империи… что Сечь Запорожская вконец уже разрушена со истреблением на будущее время и самого названия Запорожских казаков… Сочли Мы себя ныне обязанными пред Богом, пред Империею Нашею и пред самым вообще человечеством разрушить Сечу Запорожскую и имя казаков от оной заимствованное... Нет теперь Сечи Запорожской в политическом ее уродстве, следовательно же и казаков сего имени…" 5 августа 1775 года, манифест Екатерины ІІ «Об уничтожении Запорожской Сечи и о причислении оной к Новороссийской губернии»
"Я- "Град", я не хочу ничего решать, я хочу фыщ-фыщ-фыщ!"
"Есть люди, в которых живёт Бог. Есть люди, в которых живёт дьявол. А есть люди, в которых живут только глисты." Ф.Раневская
#33
Отправлено 02 июля 2011 - 04:05
Піхота вся в західному.Крім ополчення, яке назвати краще лановою піхотою.Можна взяти сердюка, тільки прибрати ті фігури, що з відкритими шароварами.Щоб краще відрізнялись від наших, на голови дати чорні магерки.Так що і для якогось моду по 17 ст. стануть в нагоді.
В кінноті. Кінне оплчення краще назвати посполитим рушенням.Взяти наших виборних козаків.
І їм і лановій похоті обличчя зробити польські.Бо я коли дивився на перефарбованих наших , не міг позбутися відчуття-" не вірю" ,що це поляки а не наші.
Для історичності, у них відразу мають бути панцерні.А гусари щоб з'явились невдовзі.
Кіннота німецького автораменту: драгуни,легкі драгуни, можна аркебузирів-аналог карабінерів.Всім трикутні капелюхи.
Кольори.Залишити базовим -червоний верх, білий низ.Лановій піхоті і посполитому рушенню дати блакитний верх з червоним низом(клуб польских реконструкторів піхоти 17 ст. саме у блакитному з червоним і магерці).Гренадерам, гвардій і деякій кінноті дати низ блакитний (це і історично).І зарезервувати ці сполучення для поляків.Для зручності ідентифікацій.А ось сполучення синього (чи блакитного) з жовтим краще приберегти для себе.
Ці улани в уланках 19 ст. тут зовсім не до чого.Краще зробити уланів тогочасних, однакових з товаришами народовой кавалерій.
Другий, це товариш полку уланів короля.
Уланський товариш 1770р.
Далі ще додам зображень, бо зараз грузілка більше не бере.
Цим уланам можна теж дати червоний верх з білим низом.На голові конфедератка з білим верхом.
Таких уланів можна дати і саксонцям.В білому с зеленим.А пруссакам дати босняків.
Вийде, що у поляків буду три юніти зі списами.Але це буде історично.Будуть різнитися важкістю і ціною.І якось запрограмувати, що спершу їх армія складається переважно з кінноти, а потім поступово стає як інші- з переважанням піхоти.
Доречі і татарам такуж історичність зробити.А то у ним піхота.А мають цілком переважати кінні лучники.Інакше історичність української ситуації втрачається.
Грузинам, чи збалансувати, щоб не одні богатирі були. Чи може нехай і богатирі, але дорогі, тому їх армія буде малочисельною.Може в цьому якраз полагає історичність грузинської ситуації.Булоб дуже добре проконсультуватися у грузинських знавців цієї теми.
І булоб дуже непогано включити в композитний мод ,Газзас Пруська армія.Бо гарна там армія.І тут дивився, є мод, що поліпшує ополчення і ефекти диму і крові.
#34
Отправлено 02 июля 2011 - 13:37
Якби знати- як це "запрограмувати"Вийде, що у поляків буду три юніти зі списами.Але це буде історично.Будуть різнитися важкістю і ціною.І якось запрограмувати, що спершу їх армія складається переважно з кінноти, а потім поступово стає як інші- з переважанням піхоти.
Над цим працюємоДоречі і татарам такуж історичність зробити.А то у ним піхота.А мають цілком переважати кінні лучники.Інакше історичність української ситуації втрачається.
...і над цимГрузинам, чи збалансувати, щоб не одні богатирі були. Чи може нехай і богатирі, але дорогі, тому їх армія буде малочисельною.Може в цьому якраз полагає історичність грузинської ситуації.Булоб дуже добре проконсультуватися у грузинських знавців цієї теми.
Не бачив цього моду. Не поділитеся посиланням? В будь якому разі, ми використаємо у композитному моді 7-8 дуже красивих модів, сподіваюся, Вам сподобаєтьсяІ булоб дуже непогано включити в композитний мод ,Газзас Пруська армія.Бо гарна там армія.І тут дивився, є мод, що поліпшує ополчення і ефекти диму і крові.
"Мы восхотели объявить во всей Нашей Империи… что Сечь Запорожская вконец уже разрушена со истреблением на будущее время и самого названия Запорожских казаков… Сочли Мы себя ныне обязанными пред Богом, пред Империею Нашею и пред самым вообще человечеством разрушить Сечу Запорожскую и имя казаков от оной заимствованное... Нет теперь Сечи Запорожской в политическом ее уродстве, следовательно же и казаков сего имени…" 5 августа 1775 года, манифест Екатерины ІІ «Об уничтожении Запорожской Сечи и о причислении оной к Новороссийской губернии»
"Я- "Град", я не хочу ничего решать, я хочу фыщ-фыщ-фыщ!"
"Есть люди, в которых живёт Бог. Есть люди, в которых живёт дьявол. А есть люди, в которых живут только глисты." Ф.Раневская
#35
Отправлено 02 июля 2011 - 14:14
Сообщение отредактировал Киянин: 02 июля 2011 - 14:17
#36
Отправлено 02 июля 2011 - 14:50
Киянин а в чому проблема з відповідю?Пане Бруно.Стосовно панцерних крім гусар.Має бути історичність.Це польська специфіка.
Посилання- http://totalwar.fun/...showtopic=13048
Там доречі, у одних полків один тип корогов,а в інших-другий тип.
Пан Рейтар каже, що Прашес Глорія(поряд) ліпше.
Є ще моди:Німецькі держави, Італійські держави, про австрійців і т.д..Теж з різницею прибору по полках.
Пане Рейтаре-моє шанування.Здається, що ще не можу відповідати.І не скажете,що таке -стартпоз?
Прошу слово пан при звертанні до мене не вживати - це до кармазинників ))
Я не розумію чим вас так розлютили німці але якщо писати його назву на українській мові - "Пруссен Глорія" тобто "Прусська перемога" Preussens Gloria - Ultimate Edition у ньому ганси справді добре відтворені. Gazza Pr надто невиразний - юніти наче інкубаторські, копія один одного. Теж саме стосується ваших пропозицій по клонуванню загонів шляхом зміни кольорів - ми по можливості намагатимося цього уникати, вибираючи лише унікальні моделі та текстури.
Польські панцерни уже включені.
Так є моди по Німецьких державах, Італійських і тп від Ром але в них автор занадто заощадив на розмірах моделей, вони неначе ті гноми ))
Що таке стартпос дивіться тут http://totalwar.fun/...showtopic=28269, там три посібника, розбирайтеся, бо це занадто довго пояснювати.
#37
Отправлено 02 июля 2011 - 15:06
#38
Отправлено 02 июля 2011 - 15:23
вообще-то такое обращение принято на Сичи со дня основания в 2006 годуПрошу слово пан при звертанні до мене не вживати - це до кармазинників ))
#40
Отправлено 02 июля 2011 - 16:48
Пардон, не знал, но звучит как-то по польски ))Reitar-13,
вообще-то такое обращение принято на Сичи со дня основания в 2006 году
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 анонимных
Total War: WARHAMMER
Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.
Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.
Подробней о Total War: WARHAMMER
Total War: Attila
Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.
Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2
Total War: Rome 2
Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.
Подробней о Total War: Rome II